|
De Offtopic Thread #4 (pg. 113)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
maar daar sleutelen ze dan toch meestal een beetje aan? Deze klonken echt volledig hetzelfde... |
Over sleutelen aan muziek gesproken...
Bezoek eens http://www.dark-e.net/ ; en zoek in die player het nummer "Cold Fever" ... rara welke track dit is :sadgreen: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allright, tijd voor een volgende rechtszaak met veel schadevergoeding voor Mike :D |
|
|
| Dark Apostle |
| ik emmigreer naar het TKTA-forum, kga me aanmelden als Tekstueel Vluchteling |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Bezoek eens http://www.dark-e.net/ ; en zoek in die player het nummer "Cold Fever" ... rara welke track dit is :sadgreen: |
:stongue: |
|
|
| MikeVee |
| :eyes: den topic is weg :eyes: :( |
|
|
| domineesje |
is gelijk aan MIKEVEE |
|
|
| MikeVee |
| Jij had het al eerder gezet, ik wou ze gewoon post voor post laten wegdoen zodat den topic bleef :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Jij had het al eerder gezet, ik wou ze gewoon post voor post laten wegdoen zodat den topic bleef :p |
maar niet zo simpel uitgelegd :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:eyes: den topic is weg :eyes: :( |
Ja, juist gelek "I'm looking for a friendship with a trance girl" :confused: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
"I'm looking for a friendship with a trance girl" :confused: |
zal wel door mod gebeurd zijn |
|
|
| Tiger777 |
| mods locken... :confused: |
|
|
| CygnusX |
Ik heb hier weer iets gemist vandaag precies :p
| quote: | Originally posted by domineesje
zal wel door mod gebeurd zijn |
nee
| quote: | Originally posted by Tiger777
mods locken... :confused: |
inderdaad
Beide threads zijn door de threadstarters zelf verwijderd ;) |
|
|
|
|