|
De Offtopic Thread #4 (pg. 106)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by domineesje
Diddi hebt PM... |
M S N M E S S E N G E R ... |
|
|
| BZRK |
| Bang om opgepakt te worden door de Skynetpolitie? |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by BZRK
Bang om opgepakt te worden door de Skynetpolitie? |
Ik heb van geen enkele politie bang (misschien wel een beetje van die polities die langst de weg in een auto met 2 zitten...ze hebben mij trouwens weer te stekken gehad, chance, maar 55€ deze keer :) ) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ze hebben mij trouwens weer te stekken gehad, chance, maar 55€ deze keer :) |
Hahahaha :stongue: sukkel :p |
|
|
| MikeVee |
het werkt terug.
Zeg, aangezien de search weer up-to-date is en het toch al van verleden jaar geleden is; iemand zin om de de beTA spamchart te maken van de afgelopen 6 maand? :D |
|
|
| TOR |
| Een chart is niet nodig om te weten dat Confag in de top 3 debuteert. |
|
|
| Config |
| don't think so actually , laatste weken ist imo al redelijk geminderd :tongue2 |
|
|
| Bertn |
| zijn gemiddelde ligt in elk geval praktisch gelijk met TOR:) |
|
|
| TOR |
| ..met als verschil dat een minderheid van mijn posts in het BeTA-forum ligt. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
M S N M E S S E N G E R ... |
die jongen heeft geen tijd voor msn ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
..met als verschil dat een minderheid van mijn posts in het BeTA-forum ligt. |
daar had ik dan weer niet aan gedacht:o |
|
|
| Config |
| ni weeral beginn é.. de laatste dagen eb ik ver nix meer gepost, periode van veel posten is over :p |
|
|
|
|