|
De Offtopic Thread #4 (pg. 331)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Kansloos!!!
:toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
| Fantastisch! :toothless |
|
|
| MikeVee |
wtf, wat een mongolen.
gabbers zijn marginaal, scherpenheuvel is nog marginaler.
Hardcore echter, is :toocool: |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Hardcore echter, is :toocool: |
...even marginaal als die gabbers. |
|
|
| Real |
| Goed nieuws allen; Regi heeft de TMF-award voor beste Belgische dance gewonnen!! :eyes: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Real
Goed nieuws allen; Regi heeft de TMF-award voor beste Belgische dance gewonnen!! :eyes: |
eindelijk worden zijn inzet en zijn uitermate sterke productievermogen beloond :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
edit
liefde is: je lief ongehinderd "teef" kunnen noemen |
|
|
| FCB_Fanatic |
| verdorie, verloren tegen de leider vandaag met 6-4. Had echt wel meer in gezeten want ze waren absoluut niet overtuigend :( |
|
|
| TOR |
| De (recreatieve) volleybalcompetitie is intussen ook goed en wel onderweg hier. De eerste wedstrijd kansloos verloren met 0-3, maar vorige week thuis met 3-1 kunnen winnen, al was het niet overtuigend. Over een uurtje naar Knokke voor onze derde match, benieuwd wat we kunnen doen. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Real
Goed nieuws allen; Regi heeft de TMF-award voor beste Belgische dance gewonnen!! :eyes: |
goed artikel met Regi in den Ché van vorige maand trouwens. |
|
|
|
|