|
De Offtopic Thread #4 (pg. 107)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Ik ontdek net dat er een zekere Benno De Goeij en een Piet Bervoets achter R.O.O.S. (Instant Moments) zitten. :wtf: :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| lol :toothless |
|
|
| domineesje |
doet raar om na 15 jaar terug uw ex klasgenootje terug te zien in de krant :(
gisteren was het hier ook groot paniek, onze jongste was uurtje of twee vermist, had ook al politie ingeschakeld nadat heel de straat al tevergeefs mee aan 't zoeken was, en moet zeggen, voor zo'n zaak zijn ze heel rap!! Yörben is teruggebracht door vriendjes( 1 km verderop)die hem meegenomen hadden zonder iets te zeggen... |
|
|
| mellow_head |
| België is crimineeeeeeel |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Real
Ik ontdek net dat er een zekere Benno De Goeij en een Piet Bervoets achter R.O.O.S. (Instant Moments) zitten. :wtf: :crazy: |
Nooit van gehoord, wie zijn dat? ;) :stongue:
| quote: | | doet raar om na 15 jaar terug uw ex klasgenootje terug te zien in de krant |
Das goed te verstaan... moet inderdaad raar zijn als der iemand die ge kent dat lot moet ondergaan :nervous: |
|
|
| Transfusion |
Net gelezen op vrtnieuws
Trein botst op buffels, spontane barbecue
ma 11/09/06 - In Zimbabwe hebben een aantal treinreizigers een onverwachte barbecue gekregen toen hun trein inreed op een kudde Afrikaanse buffels.
In de buurt van een natuurreservaat in het noordwesten van Zimbabwe reed een trein in op een kudde buffels die net de spoorlijn overstaken.
De locomotief ontspoorde door de botsing en minstens zeven buffels overleefden de klap niet.
Een aantal passagiers stapte uit en begon vlees van de gedode dieren te snijden en vuurtjes te stoken om het klaar te maken. Anderen namen stukken vlees mee in hun bagage.
Zimbabwe wordt al jaren geteisterd door een ernstige economische crisis en misoogsten, met voedselschaarste als gevolg. En dan is een onverwacht extraatje altijd meer dan welkom...
Ma lol :D |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Transfusion
Ma lol :D |
schitterend :p van de nood een deugd maken noemen ze da :D |
|
|
| domineesje |
dance tune!!! oplichterij???????????????????
das al 2 de mp3 op de 5 dat ik niet volledig heb
net kocht ik optik-apodyopsis-original, is niet volledig :/
met aboove and beyond - good for me had ik zelfe voor :(
edit: en dat voor 1.49€ :( |
|
|
| Config |
| Punning. :tongue2 :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Config
Punning. :tongue2 :toothless |
jaat ze ;)
koopwoede is over :p |
|
|
| christina |
hupla... ingeschreven voor nog is drie jaar marketing...
profiteren van het studentenleven, I guess?:conf: |
|
|
|
|