|
De Offtopic Thread #4 (pg. 260)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dezen thread is too negative plz delete of zoiet
:( :( :( :( :( :(
nutteloze posts, alle jingskes hoe kommer zer bij :d:d:d:d:d:d:d:d: ^^^^^^^^^^^^^ : ))))))))))))))))
edit 543: nee serieus, pronostiekskes maken bleft veu janetten |
qua nutteloze posts spant gij hier tegenwoordig wel de kroon anders
joe pekke!
: ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
qua nutteloze posts spant gij hier tegenwoordig wel de kroon anders
|
Dat maakt het tenminste nog wa plezant. Altijd dat gezaag en gezever, meuh de sfeer is verziekt, meuh kvoel mij geviseerd, meuh ze zitten op mijn kap, meuh Joeri, call me asap, 'k moet terug naar Gamemania, dus passeer Musicman weer...
FYI: Domme posts krijgen domme replies. Luc, Bert, Kristof, whoever, ... komen toch ni bleiten gelijk een ing klein emo-kind als ik daarop lig te kakken? |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Xilver
bleiten gelijk een ing klein emo-kind als ik daarop lig te kakken? |
eigenlijk wel. maar dat durf ik niet te uiten op dit forum. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
FYI: Domme posts krijgen domme replies. Luc, Bert, Kristof, whoever, ... komen toch ni bleiten gelijk een ing klein emo-kind als ik daarop lig te kakken? |
Neen, maar wij huilen ons wel elke nacht in slaap. |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Bertn
eigenlijk wel. maar dat durf ik niet te uiten op dit forum. |
 |
|
|
| Bertn |
| ik probeer dat nu al 5 weken met een rasp, maar het schiet helemaal niet op. bedankt voor de tip! |
|
|
| MikeVee |
Hilversum 8 maart 2007- Radio 538 presenteert vandaag een nieuwe DJ: Tiësto. De grootste DJ van de wereld is vanaf 6 april iedere vrijdagavond tussen 22.00 en 00:00 uur te horen op het station. Het is de eerste radioshow van de DJ wereldwijd.
Radio 538 programmadirecteur Niels Hoogland: ‘De meest succesvolle Nederlandse DJ aller tijden gaat na de dansvloer nu ook de radio betoveren. Je weekend begint pas echt met Tiësto op 538!’
Tiësto: ‘De Club Nouveau show is voor mij de manier om wekelijks voor een wereldwijd publiek te kunnen draaien. Het is voor mij een uitlaatklep om te experimenten met alle verschillende stijlen welke dance muziek te bieden heeft.’
Het radioprogramma van Tiësto op Radio 538 duurt twee uur. Het eerste uur is een mix met toegankelijke platen, het tweede uur laat Tiësto zich van een andere kant horen en brengt hij in de genres van minimal tot house naast de allernieuwste tracks ook exclusieve mash ups en remixen. Elke week krijgt een beginnende dj van hem de kans zichzelf te bewijzen in de dj-booth. Van het programma wordt een twee uur durende Engelstalige podcast gemaakt, die ook wordt uitgezonden op Radio Digitaal. Ook krijgt de DJ een vast item in het populaire dance-programma Dance Department van Dennis Ruyer op zaterdagavond op Radio 538. Bovendien maak je er elke maand kans om naar een gig van Tiësto ergens ter wereld te gaan.
Club Nouveau by Tiesto vanaf vrijdag 6 april van 22 tot 00.00 uur op Radio 538
http://www.radio538.nl/web/show/id=91315 |
|
|
| Xilver |
| Hij heeft het helemaal verkeerd he. 't Is Armin die in zijn voetsporen moet treden, niet andersom... |
|
|
| Xilver |
| Oei, was ik nu niet wat te negatief over Tiësto? |
|
|
| Push2005 |
Hij maakt alvast niet de fout een oersaaie 2h durende trancemix af te leveren.
Het lijkt me niet direct iets voor hem; maar het kan interessant uitdraaien. |
|
|
| Bertn |
| Ik vind het anders ook wel schoon gefaked van armin;) |
|
|
|
|