|
De Offtopic Thread #4 (pg. 150)
|
View this Thread in Original format
| whuke |
wie zit er hier op mijn account op ta??? :nervous:
domi |
|
|
| Giesber |
| Ikke nie, ik zit op ne bureaustoel. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Giesber
Ikke nie, ik zit op ne bureaustoel. |
en in uw vel :p
het is toch freaken ze, als ge zoiets ziet :( |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Armin van Buuren vs. Herman Brood - Saturday Night :nervous: :nervous: :nervous:
da's precies nog erger als Love You More :nervous: |
Lol, wtf is da nu weer... Armin wint de award voor commercieelste trance dj/producer van 2006 |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol, wtf is da nu weer... Armin wint de award voor commercieelste trance dj/producer van 2006 |
...zei de Tiësto-fan :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
...zei de Tiësto-fan :p |
Kzag die wel al aankomen ;)
Doet nix terzake though :p |
|
|
| Xilver |
| Kga dieje avatar van Armin hier ook wel is wegdoen, want die is al lang nimeer cool en fak enzo |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Push2005
Doet nix terzake though :p |
da doet alles terzake! tiesto kreeg die award in 2004:p |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Xilver
...zei de Tiësto-fan :p |
:haha: |
|
|
| TOR |
*yawn* Dan is Love You More idd nog iets beter, lol
On a side note.. Salvation (Plastic Boy Remix) op #1 in download charts :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Armin van Buuren vs. Herman Brood - Saturday Night :nervous: :nervous: :nervous:
da's precies nog erger als Love You More :nervous: |
Ben ik nu de enige die het nu nog niet meteen een rotslechte plaat vindt? :conf: |
|
|
| mrcanon |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ben ik nu de enige die het nu nog niet meteen een rotslechte plaat vindt? :conf: |
nope |
|
|
|
|