|
De Offtopic Thread #4 (pg. 36)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| hoe moet ik weten da gij wouter heet? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
hoe moet ik weten da gij wouter heet? |
Hij bedoelt Loes (loraine) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Zehra
hoe moet ik weten da gij wouter heet? |
+1 wat ei zegt , en inderdaad dat kan je niet weten ;) |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
is hier iemand met verkeerde been uit bed gestapt blijkbaar.. :o :sadgreen: |
Neen. Kheb je al uitgelegd wat de reden is van deze time-out. Tenzij je graag wil dat ik het hier nog ga posten ? (wat ik overigens nie ga doen) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Neen. Kheb je al uitgelegd wat de reden is van deze time-out. Tenzij je graag wil dat ik het hier nog ga posten ? (wat ik overigens nie ga doen) |
ah... loraine toch.. ik vind dit echt wel wat overdreven hoor :/ |
|
|
| Synthesia |
Loraine Config
Config Loraine
De rest is ,behalve ei dan
En ik deze thread |
|
|
| Xilver |
:rolleyes: @ deze thread
Normaal is da hier plezant om eens te lezen, maar wa interesseert mij nu al die inside jokes. Use ing MSN.
Tijd dat Benny terugkomt. |
|
|
| eieregooie |
dus...
in een offtopic thread is het niet geoorloofd niet ter zake doende berichten te plaatsen :conf: |
|
|
| Xilver |
| Tuurlijk wel, maar dit is hier echt 'n chattopic tussen jullie 3 aan 't worden. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by eieregooie
dus...
in een offtopic thread is het niet geoorloofd niet ter zake doende berichten te plaatsen :conf: |
Dat spreekt toch voor zich? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | | Gelieve niet te spammen, als je iets post, post dan iets min of meer zinnig. Wens je compleet onzinnig te posten ga dan naar de off-topic thread. In de off-topic thread tellen de spamregels niet. |
:rolleyes: |
|
|
|
|