|
De Offtopic Thread #4 (pg. 250)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |

Wat een bastards, BT zal zo geen nieuwe TOTY meer kunnen maken :(:p |
|
|
| Config |
dat kan tricky uitdraaien, maar ok, in general is het wel een stap vooruit.. nu gewoon grote volumeblokken per klant aub |
|
|
| Real |
Ik heb het ook al gelezen, en het doet me niet zoveel. Ik verbruik zowiezo al niet veel upload, dus nu heb ik praktisch gezien pakweg een 500-1000mb meer download per maand, woepie.
Maar kom, ze moeten ergens beginnen. |
|
|
| FUSyke |
TIESTO ZOEKT JOU...
Volgende week dinsdag wordt de nieuwe Tiësto videoclip opgenomen en daarvoor zijn we heel dringend opzoek naar een massa feestende mensen. Deze massa volk wordt het decor van de clip. Met andere woorden: iedereen komt in beeld, yeah!!
De opnames gaan door volgende week dinsdag 6 maart in Gent.
Wat moet je doen?
Je moet tussen de 18 en 35 jaar zijn.
Een ganse dag kunnen vrijmaken (dinsdag 6 maart)
Je volledige contact gegevens (naam, adres, telefoon, email, leeftijd) doorsturen naar het emailadres [email protected].
De kandidaten worden persoonlijk gecontacteerd met de nodige praktische info. |
|
|
| Real |
| Dju, spijtig dat ik examens heb. Anders had ik dat wel overwogen. :D |
|
|
| jeronimo_jd |
| kmoet dan naar den dokter-specialist, anders had ik wel een uitstapke naar gent gewaagd:) |
|
|
| Antony |
| als die track u ni aansta, die nen helen dag horen :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
nu: "Club Elite Sessions" van M.I.K.E. op DI (DJ Mix Channel)
en daarna op het progressive channel :)
| quote: | PROGREZ
Hosted by DJ Airwave
Wednesday, February 28, 2007
2:00 pm - 4:00 pm
US Eastern time
Banshee Worx & Bonzai Music present PROGREZ.
Every last wednesday of the month DJ Airwave will guide you through the freshest progessive beats and showcasing the latest releases and the DJ talents of Banshee Worx sublabel Progrez.
Start time: 2PM US East / 19:00 UK / 20:00 Central Europe.
Where: Progressive Channel
Link: http://www.bonzai.be
Link: http://www.djairwave.com/ |
|
|
|
| Belgian Bonzai |
't Gaat vooruit in CERN, ze hebben een detector laten zakken:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6402493.stm
Als ze daarmee het Higgs boson vinden dan zal dat :cool: zijn dat ik die detector nog zien maken heb. Laat ons hopen dat er geen onvoorziene effecten optreden als ze deeltjes naar zulke reusachtige energieën versnellen. Ik heb me laten vertellen dat ze met de versneller een loodkern zullen kunnen versnellen tot de bewegingsenergie van een vliegende mug :eek: |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
't Gaat vooruit in CERN, ze hebben een detector laten zakken:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/science/nature/6402493.stm
Als ze daarmee het Higgs boson vinden dan zal dat :cool: zijn dat ik die detector nog zien maken heb. Laat ons hopen dat er geen onvoorziene effecten optreden als ze deeltjes naar zulke reusachtige energieën versnellen. Ik heb me laten vertellen dat ze met de versneller een loodkern zullen kunnen versnellen tot de bewegingsenergie van een vliegende mug :eek: |
Wat? |
|
|
| Belgian Bonzai |
Allez ja, ik bedoel, efkes gezien terwijl ze hem aan het maken waren.
Wat zou ik eens doen vandaag; 2 dagen congé, dus 4 dagen thuis... zalig. |
|
|
|
|