|
De Offtopic Thread #4 (pg. 35)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
Mogguh ! :D
Ik werd vriendelijk doch dwingend verzocht niet (alleen) op MSN op ei te reageren maar juist op t forum.
Was idd wel erg uhh....... (kwas gelukkig aan het mutiltasking)
Ben ff paar daagskes weg, afkicken van internet :nervous: |
|
|
| domineesje |
zie Alonso en Shumi :haha: :tongue3 die rijden elkaar nog uit als ze zo voort doen!!
edit: major cornrings voor Alonso :eyespop: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| damn, der is precies weer veel gezeverd in den offtopic, 18 pagina's sinds gisteren :eyes: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Buiten loraine heb ik ze allemaal, maar hoe later het wordt hoe dwazer men doet en van ei ben ik zeker dat hij veel te graag een thread kaapt. |
Wat valt er in godsnaam te kapen aan een offtopic thread :conf:
Het is gewoon gezellig! :D En voor de duidelijkheid... Ik was juist al terug van weggeweest... Het begon allemaal pas om een uur of drie :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Loraine
De bijgewerkte versie: |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ga jij eens naar je moeder |
Bemoei je met je eigen zaken snotjoch :o (En Config moet gewoon ophouwen met ei nadoen :o)
Khoef pas om 19:30 op A'dam CS te zijn :tongue2 |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bemoei je met je eigen zaken snotjoch :o (En Confag moet gewoon ophouwen met ei nadoen :o)
Khoef pas om 19:30 op A'dam CS te zijn :tongue2 |
doe ik ei niet achter , vond et gewoon een goeie stek ****loesje ;) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bemoei je met je eigen zaken snotjoch :o (En Confag moet gewoon ophouwen met ei nadoen :o)
Khoef pas om 19:30 op A'dam CS te zijn :tongue2 |
tsss |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by ConFig
doe ik ei niet achter , vond et gewoon een goeie stek ****loesje ;) |
Bij deze is Wouter geblokkeerd op mn MSN :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Zehra
wie is wouter? |
config |
|
|
| ConFig |
| is hier iemand met verkeerde been uit bed gestapt blijkbaar.. :o :sadgreen: |
|
|
|
|