|
De Offtopic Thread #4 (pg. 104)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Loraine
Ruime fles rooie vodka op met Saar...avondje gang-chat achter de rug...man-o-man...wat gelachen zeg. |
niet drinken tijdens de week heet dit dan ? :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
niet drinken tijdens de week heet dit dan ? :p |
I object, your honor ! Dit heet sociale controle ! :o
Voert verweer aan dat de gurlz al weekend mogen vieren :nervous:
Tv-addict :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Set van tiesto te dl'en op uktrancealliance waarin hij carl b - social suicide draait.
|
Das toch niet de plaat waar je zo naar zocht de 27ste juli ;)
Die Carl B plaat klinkt anders maar is ook wel vet. Die zotte plaat is nog unknown :( |
|
|
| diddi |
De examens zijn precies gedaan aan de post count te zien ;)
:toothless |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Push2005
Das toch niet de plaat waar je zo naar zocht de 27ste juli ;)
Die Carl B plaat klinkt anders maar is ook wel vet. Die zotte plaat is nog unknown :( |
ja, kom ook net van een kale reis thuis na die set te beluisteren.
ff m'n top 5 aanpassen, want zo zit is ze niet
heb je die plaat nog ergens gehoord in andere sets van tiësto ? |
|
|
| Dark Apostle |
Deeemn Culture Beat - Mr Vain
ooit eens iets freaky met meegemaakt. Had dat ne op een Dance cassetjes gehoord en ik wandelde door een straat en elke auto die voorbij reed had dat opstaan, mensen die ik tegenkwam waren dat aan neuriën en in 2 winkels waar ik binnenkwam begon dat nummer.
Zo'n zalig nummer nogtans dus het kan erger :p
"i know what i want, and i want it now, i want you cause i'm mister vain"
whiii!!! |
|
|
| Loraine |
Vanavond wordt het nog veel erger, "vrees" ik... :toothless
Dan gaan we o.a. een DVDtje kijken
:haha: :haha: :haha: grapske he :disbelief |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
heb je die plaat nog ergens gehoord in andere sets van tiësto ? |
Jep, geduld tot ie herkend wordt is de boodschap ;):( |
|
|
| Synthesia |
Iemand hier op Coditel?
(moet weten of je ook bij hen een trucje kan toepassen om extra volume te kunnen gebruiken zoals bij Skynet) |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Iemand hier op Coditel?
(moet weten of je ook bij hen een trucje kan toepassen om extra volume te kunnen gebruiken zoals bij Skynet) |
Welk trucje is dat dan bij Skynet? |
|
|
|
|