|
De Offtopic Thread #4 (pg. 223)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
over die belspellen.. toevallig nog ene gevonden , en dit is gewoon de meest duidelijk die ik ooit gezien heb. die enveloppes worden gewoon in beeld gewisseld :wtf:
http://www.youtube.com/watch?v=6VMx...elspel%20bedrog
waarna de presentatrice gewoon de enveloppe neemt en het antwoord nog es gaat lezen, en dan gewoon effe helemaal de kluts kwijt is.. |
Dude, die heb ik hier al meer dan een week geleden gepost :p
| quote: | Originally posted by Devilex
Waarom worden die envelopes eigenlijk gewisseld ? |
Omdat iemand heel in het begin van de uitzending (niet in dit fragment) het juiste antwoord al geraden had (nl. draakvis). Omdat een vroeg geraden antwoord niet echt goed is voor hun spelleke, hebben ze dus maar gelogen en gezegd dat het een fout antwoord was.
Dus om nie helemaal onnozel over te komen, moesten ze ergens in de uitzending dus ook nog die enveloppe kunnen verwisselen. En dat doen ze in dit fragment. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Devilex
Waarom worden die envelopes eigenlijk gewisseld ? |
Het juiste antwoord zit in die enveloppen. Als er iemand te vroeg de oplossing weet, worden die enveloppes blijkbaar gewoon gewisseld. :nervous: |
|
|
| Antony |
wilde net ook zoiets zeggen :p voor zo'n door belspelfoutjes geobsedeerde is da toch een error die ni door de beugel kan
edit: als reactie op BZRK eh, Real kwam er weer tusse |
|
|
| domineesje |
^onnozele spelletjes
Ben al 3 dagen mijn kat kwijt :(, nu begin ik toch het ergste te vrezen :sadgreen: |
|
|
| Config |
ah crap, dacht dat dat een ander filmke was,
mes excuses |
|
|
| FenixStyle |
Voila, die enquete van ID&T al maar eens ingevuld, want van afstel komt anders toch maar weer uitstel..
Het was wel een hele boterham aan vragen, dat ik alles heb ingevuld verdient imo toch al wel een prijs.. :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Voila, die enquete van ID&T al maar eens ingevuld, want van afstel komt anders toch maar weer uitstel..
Het was wel een hele boterham aan vragen, dat ik alles heb ingevuld verdient imo toch al wel een prijs.. :p |
vandaag ook post gehad van ID&T precies ;)
dadelijk ook eens die enquete bekijken en invullen |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Config
over die belspellen.. toevallig nog ene gevonden , en dit is gewoon de meest duidelijk die ik ooit gezien heb. die enveloppes worden gewoon in beeld gewisseld :wtf:
http://www.youtube.com/watch?v=6VMx...elspel%20bedrog
waarna de presentatrice gewoon de enveloppe neemt en het antwoord nog es gaat lezen, en dan gewoon effe helemaal de kluts kwijt is.. |
http://www.youtube.com/v/5o8VBmZ30jg
Deze had ze niet zien aankomen!! :D :D |
|
|
| Config |
haha de 'sloerie', zie een paar paginas terug in de funny thread , blijft wel grappig :p |
|
|
| Den Backer |
| Ahn, had ik nog niet gezien... Tot daarnet. :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Voila, die enquete van ID&T al maar eens ingevuld, want van afstel komt anders toch maar weer uitstel..
Het was wel een hele boterham aan vragen, dat ik alles heb ingevuld verdient imo toch al wel een prijs.. :p |
ook post gehad , maar dat was die 'flyer' van de evenementen , met die werkwoordsfout erin :p
edit: op de website, argh , kzal die sebiet es invullen |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Voila, die enquete van ID&T al maar eens ingevuld, want van afstel komt anders toch maar weer uitstel..
Het was wel een hele boterham aan vragen, dat ik alles heb ingevuld verdient imo toch al wel een prijs.. :p |
code: The statement has been terminated.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Data.SqlClient.SqlException: String or binary data would be truncated.
The statement has been terminated.
...
Een halfuur invullen, om dan op het einde een leuke ASP.NET error gepresenteerd te krijgen.
Well, you ID&T :whip: |
|
|
|
|