|
De Offtopic Thread #4 (pg. 292)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
Ons seizoen zit er ook op. Vandaag een jaarlijks toernooi gespeeld op het veld, maar dan wel op kleine terreintjes en met minivoetbalgoals. Acht matchen van 20 minuten moeten spelen, en door het niet opdagen van 2 ploeggenoten zaten we dus zonder wisselspelers. Bovendien moest onze keeper (die in feite geen ervaring als voetballer heeft) ook meespelen. Dus zwaar afzien, en gezien de omstandigheden hebben we nog degelijk gepresteerd. Maar een 15de plaats van 18 ploegen, maar wel 3 van de 8 wedstrijden gewonnen en 1 gelijkspel. Alles lag zo dicht bij elkaar dat we met nog een extra gelijkspel meteen voor de 8ste plaats hadden kunnen gaan.
En de voorzitter van FC Kaddish (wij zijn Young Kaddish) heeft ons zien spelen en heeft ons gevraagd of we volgend jaar niet bij hen willen komen spelen. Dat gaat dan ook nog eens door in Wilrijk, dus veel kans dat ik volgend jaar terug op het veld ga spelen :)
En ik vind het eigenlijk wel redelijk klote dat het seizoen gedaan is :( |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Oké, dat was ik dus :/ |
|
|
| Real |
Ik heb vandaag gescoord. Eerste keer dat ik op groot veld een bal tegen de netten prik. :wtf:
3-9 verloren wel. :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zodadelijk om 18u de laatste zaalvoetbalmatch van het seizoen. |
De laatste match vandaag met 9-8 gewonnen :D. Toch nog een leuke afsluiter van het seizoen.
Door een kwetsure van één van onze basisspelers waren we vandaag in principe wel maar met 4, maar we hebben gelukkig nog voor twee extra spelers kunnen zorgen. |
|
|
| Bl@ckOut |
Ons seizoen (zaalv) is nog niet voorbij, er komen nog 2 spannende wedstrijden aan. Vorige week tegen de irritantste ploeg van ons reeks moeten spelen, een bende arrogante eikels dier er altijd stevig invliegen en het plezant vinden de andere wat belachelijk te maken. Was eigenlijk geen wedstrijd maar een ware veldslag. bijna constant ambras, ik ben zelfs nog van 't veld gestuurd (of dit terecht was laat ik in het midden). Ref heeft zelfs te vroeg afgefloten omdat 't serieus aan't escaleren was en hij durfde ni meer verder laten spelen. Voetbal kan toch mooi zijn :D
Anyway, nog 2 belangrijke wedstrijden dus. We staan nu onverdiend 9e (hebben veel pech gehad dit seizoen) maar komende 2 wedstrijden zijn haalbare kaarten dus er zit mss een 8e plaats in. |
|
|
| Eagle` |
| dear god fleming, ik ga mij da zo beklagen als ik ni ga, he's gonna nuke the place fo sure :( Anderzijds plat in de examens en hier thuis gaan ze zo ni akkoord gaan |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
dear god fleming, ik ga mij da zo beklagen als ik ni ga, he's gonna nuke the place fo sure :( Anderzijds plat in de examens en hier thuis gaan ze zo ni akkoord gaan |
een compromis zoeken ??? ge gaat, maar ge vertrekt onmiddellijk na Fleming
Wanneer hebt ge uw daaropvolgende examen? |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
een compromis zoeken ??? ge gaat, maar ge vertrekt onmiddellijk na Fleming
Wanneer hebt ge uw daaropvolgende examen? |
woensdag |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
woensdag |
moet toch wel haalbaar zijn dan, niet?
ik heb in ieder geval al straffere stoten uitgehaald onder mijn examens :D |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
moet toch wel haalbaar zijn dan, niet?
ik heb in ieder geval al straffere stoten uitgehaald onder mijn examens :D |
thrust me I've done some pretty stupid during exams too, ma ik heb genen auto meer ter beschikking nu da ist probleem :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Eagle`
ik heb genen auto meer ter beschikking nu da ist probleem :( |
idd, da's wel een serieus probleem natuurlijk, zeker als ge op tijd wilt doorgaan. Als ge moest beslissen om met de trein te komen kan ik u wel altijd oppikken aan het station in Lier. Ge zijt dan wel verplicht om vrij lang te blijven. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
idd, da's wel een serieus probleem natuurlijk, zeker als ge op tijd wilt doorgaan. Als ge moest beslissen om met de trein te komen kan ik u wel altijd oppikken aan het station in Lier. Ge zijt dan wel verplicht om vrij lang te blijven. |
Geldt dat aanbod ook voor anderen? :o |
|
|
|
|