|
De Offtopic Thread #4 (pg. 40)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Ik ga een Belgisch paspoort aanvragen :o |
|
|
| eieregooie |
| mag je er weer in dan? :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
die kleinzerig kwam van KontFag, ni van ei :)
Remember ConFig, the more you post, the bigger your penis is. |
:haha: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Xilver
die kleinzerig kwam van KontFag, ni van ei :)
Remember ConFig, the more you post, the bigger your penis is. |
:o
| quote: | Originally posted by Push2005
:haha: |
Push 2005: (5.47 posts per day)
Config: (2.86 posts per day)
zeker dat ge nog wilt lachen Push? :rolleyes: |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Xilver
Remember ConFig, the more you post, the bigger your penis is. |
kijk se, da is nu sarcasme én grappig;) |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by ConFig
Push 2005: (5.47 posts per day)
Config: (2.86 posts per day)
zeker dat ge nog wilt lachen Push? :rolleyes: |
Maar gij zijt hier al 6 jaar geregistered en hebt al die posts in de laatste 2 dagen gemaakt. :whip: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Xilver
:rolleyes: @ deze thread
Normaal is da hier plezant om eens te lezen, maar wa interesseert mij nu al die inside jokes. Use ing MSN.
Tijd dat Benny terugkomt. |
.
Hier is op korte tijd veel veranderd vind ik :o
Vanwaar trouwens die plotse Hollandse invasie? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Real
Maar gij zijt hier al 6 jaar geregistered en hebt al die posts in de laatste 2 dagen gemaakt. :whip: |
28 mei.. ja je hebt gelijk, das 6 jaar :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Vanwaar trouwens die plotse Hollandse invasie? |
Niks plots aan, altijd al zo geweest... Ik zit hier al sinds dit subforum is opgericht.
De tijd met New Wave was nog erger :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Niks plots aan, altijd al zo geweest... Ik zit hier al sinds dit subforum is opgericht. |
Jij bent idd geen onbekende nee :) Maar kvond precies dat er ook frequenter gepost werd door andere NLTAers ivm vroeger? Hm, wa maakt het eigelek uit, ik merkte het maar op :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Maar kvond precies dat er ook frequenter gepost werd door andere NLTAers ivm vroeger? |
neeee das maar een idee, maar tien blz op een nacht;) |
|
|
|
|