|
De Offtopic Thread #4 (pg. 241)
|
View this Thread in Original format
| Config |
zijn er nog die die trance-sig niet meer kunnen zien? :conf:
Is de site offline ofzo? Definitief? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | This Account Has Been Suspended
Please contact the billing/support department as soon as possible. |
:p |
|
|
| Config |
| Benny joenge, je werk goed doen é man :toothless |
|
|
| CygnusX |
| Aargh, dat hebben ze dus een paar uur geleden gedaan zonder mij iets te laten weten :rolleyes: Ik probeer het zo snel mogelijk terug recht te zetten. |
|
|
| BZRK |
Bij Telenet zijn ze echt zot aant worden. Nu gaan ze de prijs voor internet in april weer een paar euro omhoog trekken, zogezegd een aanpassing aan de index.
Wat een idioten, iedereen zit te smeken achter hogere limieten, maar het enige wat ge kunt krijgen is een hogere rekening precies :mad: |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by BZRK
Bij Telenet zijn ze echt zot aant worden. Nu gaan ze de prijs voor internet in april weer een paar euro omhoog trekken, zogezegd een aanpassing aan de index.
Wat een idioten, iedereen zit te smeken achter hogere limieten, maar het enige wat ge kunt krijgen is een hogere rekening precies :mad: |
loel :gsmile: |
|
|
| CygnusX |
| De sigs zijn terug up :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| Pff, toch tijd dat ik mijn ouders eens overhaal om een andere en betere provider te zoeken. Hoewel dat in dit op gebied van internet achterlijk land geen sinecure is |
|
|
| eieregooie |
Jullie leven nog in de prehistorie lijkt het wel. Ik had een (ruime) 15 om 1,5 mbit lijn, maar ben nu maar voor de betere prijs gegaan. 10 om 1,2 mbit a 29,95 per maand... En limieten kennen we hier helemaal niet...
En toch vind ik dat Nederland al een ebetje achter de feiten aan loopt, laat staan België.
Edit, eigenlijk zijn vooral de limieten t probleem, verder valt t wel mee (alhoewel 30p/m voor 1mbit belachelijk is natuurlijk)...
fup fup fup... |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jullie leven nog in de prehistorie lijkt het wel. Ik had een (ruime) 15 om 1,5 mbit lijn, maar ben nu maar voor de betere prijs gegaan. 10 om 1,2 mbit a 29,95 per maand... En limieten kennen we hier helemaal niet... |
Wat is het fijn om zo eens met de neus op de feiten gedrukt te worden. :nervous:
Onbegrijpelijk is het. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by BZRK
Bij Telenet zijn ze echt zot aant worden. Nu gaan ze de prijs voor internet in april weer een paar euro omhoog trekken, zogezegd een aanpassing aan de index.
Wat een idioten, iedereen zit te smeken achter hogere limieten, maar het enige wat ge kunt krijgen is een hogere rekening precies :mad: |
wij stappen binnenkort over naar een andere. onbeperkte upload en dubbel zoveel download voor bijna de helft van de prijs. kk :cool:
Ik word trouwens gans gek van al die zever, wij zijn weer het enige land met up- en downloadlimieten precies? Er zijn daar nu al petities voor geweest enzo, meer dan 50000 mensen tekenen dat, en toch verandert er nix.. argh.. onbeperkt uploaden en downloaden , DAT moet er komen! Dat ze hun geld dan maar halen uit verschillende upload- en downloadsnelheden.. :whip: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
wij stappen binnenkort over naar een andere. onbeperkte upload en dubbel zoveel download voor bijna de helft van de prijs. kk :cool: |
dommel dus? |
|
|
|
|