|
De Offtopic Thread #4 (pg. 198)
|
View this Thread in Original format
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Bertn
OMG!!!
Ik las net de laatste paragraaf van een artikel van De Standaard - dat gaat over voornamen van kinderen van 2005:
Bijzondere namen
Hoewel de grote meerderheid van de voornamen vrij gewoon is, staan in de lijst van dit jaar ook weer een aantal bijzondere namen. Bij de meisjes kreeg 9,9 procent een unieke voornaam. Bij de pasgeboren jongens is dat 8,1 procent. Onder meer Venus-Hornaëlle, Tuba, Babylonya, Poppie, Jihade en Orly zagen het levenslicht. |
Ook net gelezen, die voorlaatste vind ik ook maar freaky btw. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Bertn
Onder meer Venus-Hornaëlle, Tuba, Babylonya, Poppie, Jihade en Orly zagen het levenslicht. |
we wachten vol ongeduld op de foto van dienen uil:p |
|
|
| djcresto |
| Een collega van een goeie kameraad van mij heeft zijn zoontje de naam "Moeka" gegeven. Toen mijn kameraad die naam verkleinde, werd zijn collega zijn gezicht nogal bleek. Iemand nr het toilet? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by djcresto
Een collega van een goeie kameraad van mij heeft zijn zoontje de naam "Moeka" gegeven. Toen mijn kameraad die naam verkleinde, werd zijn collega zijn gezicht nogal bleek. Iemand nr het toilet? |
lol :haha: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by djcresto
Een collega van een goeie kameraad van mij heeft zijn zoontje de naam "Moeka" gegeven. Toen mijn kameraad die naam verkleinde, werd zijn collega zijn gezicht nogal bleek. Iemand nr het toilet? |
Haha. :D
Al die nieuwe namen zijn zo lelijk. :nervous: |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Met frisse kleren thuiskomen uit een discotheek is een illusie, roken of geen roken :p
En verder is er geen enkel rokvrij uitgaans initiatief geweest in NL dat een succes was. De helft van de uitgaansgelegenheden kunnen sluiten als je dat doet. Als je t wilt veranderen zal je t heel geleidelijk moeten doen. |
als ze allemaal rookvrij zijn zie ik niet in waarom er zaken zouden moeten sluiten?
voor mijn part mogen ze direct een rookverbod uitvaardigen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Uw kind Jihade noemen, wtf :nervous: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Uw kind Jihade noemen, wtf :nervous: |
+1 ... Belachelijk en debiel |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by eieregooie
De helft van de uitgaansgelegenheden kunnen sluiten als je dat doet. |
Dat zou betekenen dat de helft van de uitgaande jeugd roker is?
Lijkt me een hoog percentage.
Die afbeeldingen op de pakjes schrikken me eigenlijk ook wel wat af :nervous: Toch vrij beschamend om met zoiets over straat te lopen :wtf: |
|
|
| domineesje |
| ^welcome back :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat zou betekenen dat de helft van de uitgaande jeugd roker is?
Lijkt me een hoog percentage.
Die afbeeldingen op de pakjes schrikken me eigenlijk ook wel wat af :nervous: Toch vrij beschamend om met zoiets over straat te lopen :wtf: |
Nee, maar als de rokers niet meer gaan, gaan hun vriendjes ook niet meer. En bovendien zullen veel horeca gelegenheden al de deuren kunnen sluiten als ze minder dan de helft van hun klanten verliezen.
Restaurants kan ik nog wel begrijpen. Mensen moeten toch eten. Maar een rookverbod in cafe's? Dan gaan mensen gewoon thuis zitten met een krat bier. |
|
|
| Dj LPG |
jeej, ze zien mij bij de fortis denkek graag...
Vorige maand nog een cd van nathan fake gewonnen en vandaag zat de nieuwe cd van Ozark Henry in de bus:D |
|
|
|
|