| Nyah |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Foto's volgen hopelijk door Nyah (hint hint hint:p) |
Ik heb de foto's zonet op mijn pc gezet. Nu nog ff wachten totdat Tom wakker is, zodat hij de foto's kan uploaden naar zijn webspace. Tzijn wel ni zo heel veel foto's: stuk of 10 ;) In ieder geval zijn de fotos's die jij genomen hebt van dat meisje in haar kleedje goed gelukt :D
Mijn indruk over de halve finale: de eerste dj vond ik best OK, dus als hij zou doorgaan naar de finale, daar kan ik mee leven. De volgende dj vond ik: bwah ni slecht, ma ook ni geweldig goed. De 3e dj was - sorry voor de dj in kwestie - verschrikkelijk om aan te horen... Ik heb ni zo'n goed oor voor 'slechte overgangen' - ik zit me daar ook ni zo constant op te fixeren als de meestje dj's (beroepsmisvorming zeker :p)- maar die dj mixte zo slecht dat de trainwrecks mekaar opvolgden. Ik had opt laatste wel een beetje compassie met em... Je zag dat hij heel erg zijn best deed om het publiek mee te krijgen; hij heeft zowat elke stijl uitgeprobeerd denk ik. Zowaar een trance liedje sloeg 'lichtjes' aan. (Wie wil: zo'n performance kan ik ook wel neerzetten tijdens de volgende Beta party :p gewoon het eene plaatje na het andere opzetten, met een lichte poging om er toch iets van te maken, maar prob de ééne trainwreck na de andere :p) Ik vraag me wel serieus af hoe die dj in de halve finale geraakt is... :clown:
Tom draaide dan na hem - met een lege dansvloer om te beginnen :nervous: ... Hij begon idd redelijk hard (misschien wat te hard, dunno). Na een 20-30tal minuten stond er opeens toch veel meer volk op de dansvloer. Ik heb zo wel een sterk vermoeden dat die mensen allemaal kwamen binnen gestroomd om de volgende dj te steunen, maja... Tom heeft ze toch aant dansen gekregen en dat is toch ook belangrijk.
De dj erop- we hebben 1 liedje gehoord en toen doorgegaan - maar het was dus duidelijk dat het resterende volk precies allemaal supporters voor die dj waren, want zelfs al bij de eerste tonen waren er al enkelen heel enthousiast aant dansen.
Van de4 dj's die ik gehoord heb, vond ik nr1 (dj Do) en 4 (dj Tcx) de beste, maarja, aangezien ik nr5 en 6 ni gehoord heb, zal de uitslag wel spannend blijven. (Mijn pronostiek however: nr.1 en nr.5)
Anyway, thx voor de support, LPG. Héél tof dat je zoveel vrienden hebt meegenomen en geweldig dat zij ook nog eens volk gingen ronselen in Aalst. Ik hoop dat ze het toch een beetje goed vonden, want ik had zo de indruk dat die andere 2 jongens niet echt onder de indruk waren :p Hopelijk zien we ze op de volgende Beta party terug :toocool:
P.S.: zijn de prijzen van de drank altijd zo duur geweest in de Factory? Ik vind 2,5€ voor een cola toch veel. Volgens mij waren die prijzen de vorige keer ni zo hoog, maar ik kan me vergissen natuurlijk |
|
|