return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 96)
View this Thread in Original format
domineesje
quote:
Originally posted by eieregooie
Wie zijn jullie? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor NLTA he :p



:gsmile:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by domineesje


en eerlijk gezegd zie veel fouten bij jullie ;)

Pot. Kettle. Black




:o
domineesje
tof ons Morgan komt hier al af met haar eerste woordjes Frans
diddi
quote:
Originally posted by domineesje
tof ons Morgan komt hier al af met haar eerste woordjes Frans


Bonjour wss...

Vroeger heb ik zo eens 10 regels moeten van buitenn leren om mij voor te stellen int Frans. Ging iets van:

Bonjour, je m'appelle ...
J'habite à ...
Mes loisirs sont... blabla :toothless
domineesje
quote:
Originally posted by diddi
Bonjour wss...

Vroeger heb ik zo eens 10 regels moeten van buitenn leren om mij voor te stellen int Frans. Ging iets van:

Bonjour, je m'appelle ...
J'habite à ...
Mes loisirs sont... blabla :toothless


dat kent ze al :o
diddi
quote:
Vrouwen vinden geld belangrijker dan uiterlijk bij mannen
Vrouwen hechten meer belang aan het aantal cijfers op de bankrekening van een man dan aan zijn uiterlijk, blijkt uit een onderzoek. Bijna de helft van de ondervraagde vrouwen (45 procent) vindt geld belangrijker dan uiterlijk, terwijl slechts 22 procent van de mannen hetzelfde denkt.

Spaarboekje
Een man moet minstens 75.000 euro per jaar verdienen voor hij als succesvol en rijk wordt beschouwd door het andere geslacht. Vrouwen verwachten ook minstens een som van 36.000 euro op het spaarboekje van hun partner. Mannen zijn minder veeleisend: een vrouw die jaarlijks om en bij de 36.000 euro verdient, is in hun ogen succesvol. Zij zijn ook blij met een spaarboekje van 23.000 euro bij hun vrouw.

"De financiën vormen een belangrijk onderdeel van de dynamiek in een relatie. Dit blijkt uit de enquête: mensen hebben verschillende verwachtingen voor salaris en spaargedrag," zeg Dax Harkin van het onderzoekbureau NS&I. Hoewel de verwachtingen niet altijd overeenkomen, is 64 procent van de ondervraagden het erover eens dat financiële zekerheid belangrijk is voor het welslagen van een relatie.

Mail een vriend Printversie 01/09/06 15u11


What a surprise :rolleyes: En dan altijd verkondigen dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijke :clown:
domineesje
WTF
eieregooie
Ik vinnet zo'n onzin he... Tis leuk als mevrouw een goede baan heeft, maar eerlijkgezegd heb ik liever dat ze dan minder uren gaat werken :)
christina
volgens mij hebben ze een slechte steekproef genomen, want die resultaten zijn toch ni zo geweldig representatief...
anders gaat het er tegenwoordig wel heel triestig aan toe:(
Jasperovitsj
Wat is de bron? Want die "onderzoeken" van de Libelle en dergelijke moet ge ook met een serieuze korrel zout nemen ;)

Shadowkid
Kdacht dat het toch al langer geweten was dat veel vrouwen status en rijkdom verkiezen boven uiterlijk. Vrouwen zijn helemaal niet meer gericht op het innerlijke dan mannen. Beiden zijn imo even oppervlakkig, alleen hetgeen waarop ze letten verschilt.
Zehra
hahaha so true!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 [96] 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement