|
De Offtopic Thread #4 (pg. 96)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Wie zijn jullie? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor NLTA he :p |
:gsmile: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by domineesje
en eerlijk gezegd zie veel fouten bij jullie ;) |
Pot. Kettle. Black
:o |
|
|
| domineesje |
| tof ons Morgan komt hier al af met haar eerste woordjes Frans |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
tof ons Morgan komt hier al af met haar eerste woordjes Frans |
Bonjour wss...
Vroeger heb ik zo eens 10 regels moeten van buitenn leren om mij voor te stellen int Frans. Ging iets van:
Bonjour, je m'appelle ...
J'habite à ...
Mes loisirs sont... blabla :toothless |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Bonjour wss...
Vroeger heb ik zo eens 10 regels moeten van buitenn leren om mij voor te stellen int Frans. Ging iets van:
Bonjour, je m'appelle ...
J'habite à ...
Mes loisirs sont... blabla :toothless |
dat kent ze al :o |
|
|
| diddi |
| quote: | Vrouwen vinden geld belangrijker dan uiterlijk bij mannen
Vrouwen hechten meer belang aan het aantal cijfers op de bankrekening van een man dan aan zijn uiterlijk, blijkt uit een onderzoek. Bijna de helft van de ondervraagde vrouwen (45 procent) vindt geld belangrijker dan uiterlijk, terwijl slechts 22 procent van de mannen hetzelfde denkt.
Spaarboekje
Een man moet minstens 75.000 euro per jaar verdienen voor hij als succesvol en rijk wordt beschouwd door het andere geslacht. Vrouwen verwachten ook minstens een som van 36.000 euro op het spaarboekje van hun partner. Mannen zijn minder veeleisend: een vrouw die jaarlijks om en bij de 36.000 euro verdient, is in hun ogen succesvol. Zij zijn ook blij met een spaarboekje van 23.000 euro bij hun vrouw.
"De financiën vormen een belangrijk onderdeel van de dynamiek in een relatie. Dit blijkt uit de enquête: mensen hebben verschillende verwachtingen voor salaris en spaargedrag," zeg Dax Harkin van het onderzoekbureau NS&I. Hoewel de verwachtingen niet altijd overeenkomen, is 64 procent van de ondervraagden het erover eens dat financiële zekerheid belangrijk is voor het welslagen van een relatie.
Mail een vriend Printversie 01/09/06 15u11 |
What a surprise :rolleyes: En dan altijd verkondigen dat het innerlijk belangrijker is dan het uiterlijke :clown: |
|
|
| eieregooie |
| Ik vinnet zo'n onzin he... Tis leuk als mevrouw een goede baan heeft, maar eerlijkgezegd heb ik liever dat ze dan minder uren gaat werken :) |
|
|
| christina |
volgens mij hebben ze een slechte steekproef genomen, want die resultaten zijn toch ni zo geweldig representatief...
anders gaat het er tegenwoordig wel heel triestig aan toe:( |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat is de bron? Want die "onderzoeken" van de Libelle en dergelijke moet ge ook met een serieuze korrel zout nemen ;) |
|
|
| Shadowkid |
| Kdacht dat het toch al langer geweten was dat veel vrouwen status en rijkdom verkiezen boven uiterlijk. Vrouwen zijn helemaal niet meer gericht op het innerlijke dan mannen. Beiden zijn imo even oppervlakkig, alleen hetgeen waarop ze letten verschilt. |
|
|
|
|