|
De Offtopic Thread #4 (pg. 216)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Als het alleen uw lamp is en niet uw elektrische circuit dan kan dat inderdaad toch niet zo moeilijk zijn om te vervangen? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| khad der beter bij gezegd dat 'volgens mijn ma' de lamp stuk was. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze wist gewoon niet dat het contact bij het aanzetten van mijn lampen niet altijd even goed is, vandaar dat die dus soms niet aanspringen |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
khad der beter bij gezegd dat 'volgens mijn ma' de lamp stuk was. Dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze wist gewoon niet dat het contact bij het aanzetten van mijn lampen niet altijd even goed is, vandaar dat die dus soms niet aanspringen |
Is het nodig dat ik vanavond een zaklamp mee pak of geraken we veilig in Lier en terug? :D |
|
|
| domineesje |
| Lekker retrotrance op GTA Liberty City Stories :o |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Antony
ik haal er gewoon een nieuwe in halfords ofzo... tenzij ge me ne porsche rijd ofzo isda ni moeilijk te vervangen hoor |
Pas maar op, bij de oude versie van de opel tigra moesten ze het volledige motorblok eruit halen om de koplampen te kunnen vervangen:D |
|
|
| Antony |
| dan zijde wel verder van huis ja :D bij mijnen 306 is da toch echt ni moeilijk, zouden die van beauty's and the nerd nog kunnen |
|
|
| Den Backer |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Pas maar op, bij de oude versie van de opel tigra moesten ze het volledige motorblok eruit halen om de koplampen te kunnen vervangen:D |
haha, slim gezien van die constructeurs... :p :D :D |
|
|
| Xilver |
| R.I.P. James Brown :( |
|
|
| TOR |
| Uitsluitend radio edits dan nog, lol. |
|
|
| Real |