|
De Offtopic Thread #4 (pg. 309)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Er staat dan ook dat er met het verdwijnen van Lierse uit de hoogste klasse, één extra club in EERSTE klasse is die bier tapt.. :p
Snappie? ;) |
voetbal is een dwaze sport die ik weiger te volgen. |
|
|
| speentje |
| quote: | Originally posted by Real
Het is op een grote baan, nét na een zone 70. Sluwe mannen, die jongens van politiezone Geel - Meerhout. :sadgreen: |
dan rijd je met je 78 nog te hard... :rolleyes: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
voetbal is een dwaze sport die ik weiger te volgen. |
idd :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by speentje
dan rijd je met je 78 nog te hard... :rolleyes: |
Ja kweetet. Kverschiet er ook van. |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Trance. :) |
|
|
| Eagle` |
| janetteraaaaaaaaa. :) |
|
|
| Vishnu |
"Over Mike Dierickx: Mike is reeds 20 jaar actief als producer van o.a. ‘Push’ en Yves DeRuyter en ook als remixer voor grote namen zoals Sinead 'O Connor, Moby, Mauro Piccoto, Bom Funk Mc's, Oliver Lieb, Ian Van Dahl en recentelijk The Bloodhound Gang. Met zijn eigen project ‘Push’ geraakte hij 6 maal in de illustere Engelse Top 40, verder draait hij in alle hippe clubs van Moskou tot L.A. Momenteel werkt hij ook aan zijn eerste rock productie: de Belgische band Vennae."
Bron: artikel over de band Kill Spector, voor wie Mike een label aan het oprichten is (http://homepage.mac.com/fiveomusic/...%20Spector1.pdf)
Ik ben op zn minst benieuwd :wtf: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
"Over Mike Dierickx: Mike is reeds 20 jaar actief als producer van o.a. ‘Push’ en Yves DeRuyter en ook als remixer voor grote namen zoals Sinead 'O Connor, Moby, Mauro Piccoto, Bom Funk Mc's, Oliver Lieb, Ian Van Dahl en recentelijk The Bloodhound Gang. Met zijn eigen project ‘Push’ geraakte hij 6 maal in de illustere Engelse Top 40, verder draait hij in alle hippe clubs van Moskou tot L.A. Momenteel werkt hij ook aan zijn eerste rock productie: de Belgische band Vennae."
Bron: artikel over de band Kill Spector, voor wie Mike een label aan het oprichten is (http://homepage.mac.com/fiveomusic/...%20Spector1.pdf)
Ik ben op zn minst benieuwd :wtf: |
Kan je horen op Code monkeys' my space ;) http://profile.myspace.com/index.cf...endid=138387571 |
|
|
| Push2005 |
| , verbrand in m'n kop; en dat terwijl er bijna geen zon was op't strand :wtf: |
|
|
| Antony |
| in u kop dan nog wel? |
|
|
|
|