|
De Offtopic Thread #4 (pg. 173)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| Ik ben mod geworden !!!!!1!11:gsmile: |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Push2005
, ik heb met te prutsen perongeluk de right now thread gesloten, lol.
Dus wacht maar tot Benny die weer opent want da lukt me precies nie :o |
noobie :p |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
, ik heb met te prutsen perongeluk de right now thread gesloten, lol.
Dus wacht maar tot Benny die weer opent want da lukt me precies nie :o |
Je avatar heeft averechtse gevolgen op je brein. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
awel, uwen avatar heerst :crazy: |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by FredNova
awel, uwen avatar heerst :crazy: |
Je moest eens weten wat die aap dinsdag allemaal uit z'n nek heeft zitten lullen. Hij wou zelfs draaien op de BeTa Party en hij was verontwaardigd toen ik zei dat dat niet echt tot de mogelijkheden behoorde. :o |
|
|
| Jasperovitsj |
| Who where the what now? |
|
|
| Real |
Die kerel stond achter de toog in de Rector. Toen wij daar aan kwamen was hij wat plaatjes aan het draaien. Wij vertelden dat het om een trancefuif ging, en hij stelde voor om zelf te draaien. Na onze weigering nam hij z'n beste tranceschijven boven om die aan mekaar te wrecken.
Ik stelde voor om de mixers te verwisselen; hij zei "ok" en toen begon hij over nutteloze dingen te lallen, om na een goed kwartier toch eindelijk aan die mixer te beginnen.
Ik vroeg hem om z'n platenbak te verplaatsen, wat welgeteld 7 minuten duurde.
In de loop van de avond heeft hij Luc naar een apart kamertje geroepen om eens zijn platencollectie te showen, wat naar het schijnt een onvergetelijke ervaring was. (hij had wel Sixty-Nine Ways dubbel :D)
Tijdens de set van Luc & mij kwam hij vragen wanneer we ermee ophielden, omdat hij nog een afterparty setje wilde draaien voor de nog aanwezigen.
Hij vond dat we heel diep en underground speelden, want hij kende al die tracks niet.
+ Er zijn nog wat kleine dingen die me irriteerden maar die de moeite niet zijn om neer te typen.
Hij "werkt trouwens wel in een dancing he". :D |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Real
In de loop van de avond heeft hij Luc naar een apart kamertje geroepen om eens zijn platencollectie te showen, wat naar het schijnt een onvergetelijke ervaring was. (hij had wel Sixty-Nine Ways dubbel :D)
|
:haha: |
|
|
| Jasperovitsj |
:haha: :haha: :haha:
Opvallend trouwens dat het net jullie zijn die aantrek hebben van freaks :p
Was dat die kerel met zijn MusicMan t-shirt? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Opvallend trouwens dat het net jullie zijn die aantrek hebben van freaks :p
|
Prrt. :p
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Was dat die kerel met zijn MusicMan t-shirt? |
Ja, maar in het begin van de avond had hij een rode sweater overaan. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Toen ik aan de toog ging vragen om de versterkers wat aan te passen tijdens Airwave live verwezen ze mij ook door naar hem met de woorden "Das de specialist ter zake hier". Toen ik hem zei dat het geluid echt niet te verdragen was en dat de mixer al zodanig zacht stond, heeft die me echt 20 seconden zitten aanstaren alsof ik chinees praatte. Ik stelde toen voor om de versterkers wat stiller te zetten, waarop hij me eerst nog eens 10 seconden met een niet-begrijpende blik aankeek en dan pas doorhad dat hij aan de knopkes van de versterker moest draaien. :stongue: |
|
|
| Push2005 |
Haha :D
Int begin van de avond toonde hij zijn skills: Hij wou ons laten horen wat trance was: Hij doorzoekt zijn platenbakje (dat doorgaans gevuld was met jump en retro) en hij haalt Friends Forever boven. Het strafst vanal was dat hij die liet spelen op 45 RPM terwijl dat niet nodig was. Die plaat klonk volledig overstuur en hij merkte niets en zei "jaja, kvind trance wel goe... spijtig da'k nie mag spelen vanavond". Daarna wreckte hij iets en vervolgens legde hij gewoon een A-kant van een plaat op en in plaats van te mixen draait hij vliegensvlug de plaat om, om de B kant te laten spelen :wtf:
Ja, later toonde hij zijn collectie. Allemaal Bonzai & Captivating Sounds platen, waarvan hij enkele zelfs dubbel had.
Wij speelden underground omdat ge "niet al die platen in de Musicman kon vinden :)"
Oh en hij verstond het ook niet dat we allemaal met cd speelden. Trouwens, kzweer et u, als die platenspelers niet ontkoppeld zouden geweest zijn had hij er zeker nogmaals op aangestuurd dat we zouden moeten ophouden zodat hij kon overnemen :)
"Hij wou namelijk ook nog een keer voor publiek spelen" |
|
|
|
|