| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
mijn msn doet hier weer raar... ik kan aanmelden enzo, maar als ik iets zeg tegen iemand, wilt dit ni aankomen. Weet iemand aan wa da ligt/ of ik er iets aan kan doen? |
kreeg sms hier met het zelfde probleem, en bleek dat ik het ook had, eens af en aanmelden en tis opgelost ;)
edit: mmm toch niet :( |
|
|