|
De Offtopic Thread #4 (pg. 176)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| Er is zo al eens een petitie geweest, en ik geloof dat de tune toen gereleased zou worden als er meer dan 5000 stemmen waren. Dat aantal was uiteindelijk gehaald volgens mij, maar de track is er nog steeds niet... |
|
|
| Bertn |
| wat een gruwelijke plaat trouwens. |
|
|
| Vishnu |
| Ik vind hem wel goed, beetje speciaal omwille van de Franstalige vocals, en een prima sound die nog geen dag overtijd klinkt. Ik mis alleen een deftige melodie. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Er is zo al eens een petitie geweest, en ik geloof dat de tune toen gereleased zou worden als er meer dan 5000 stemmen waren. Dat aantal was uiteindelijk gehaald volgens mij, maar de track is er nog steeds niet... |
Maar deze keer stelt Laurent het zélf voor. :)
De track zegt mij trouwens helemaal niks, bwaak... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| de franstalige vocals maken hem idd speciaal, verder niet zo'n uitzonderlijke track. Laurent heeft momenteel betere tracks in de wachtrij staan, dus een ramp zou ik het in ieder geval niet vinden als hij niet gereleased wordt |
|
|
| diddi |
Gaat er iemand naar Illusion morgen met Jonas Steur, Menno de Jong, Ron Van Der Beuken,...
Roll Call
diddi |
|
|
| Bl@ckOut |
| Gisteren was'k onderweg naar de bushalte met een collega van't werk. Komt 'm daar iemand tegen da 'm al lang ni meer gezien heeft, ne goeie maat van hem vroeger blijkbaar. Zegt 'm daarna tegen mij "dee heeft vroeger ook zo wa gedraaid en een paar plaatjes gemaakt bij Bonzai en zo". Kvraag van hoe noemt 'm mss? Jurgen Leyers zegt 'm. Da was dus blijkbaar DJ Fire :D |
|
|
| Antony |
| ligt da nu aan mij of macheert da forum hier af en toe een stel uren niet. nu toch al paar dagen achter elkaar... :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Antony
ligt da nu aan mij of macheert da forum hier af en toe een stel uren niet. nu toch al paar dagen achter elkaar... :( |
was mij ook al opgevallen |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by diddi
Gaat er iemand naar Illusion morgen met Jonas Steur, Menno de Jong, Ron Van Der Beuken,...
Roll Call
diddi |
ikke ! |
|
|
|
|