|
De Offtopic Thread #4 (pg. 217)
|
View this Thread in Original format
| Transfusion |
| lal, welken domoor heeft dat gekocht? |
|
|
| Xilver |
Allei joenge Kristof, hypocriete zak. Waart gij nu ni enkele weken geleden aan 't zeiken op die ene da Forever Friends voor zo'n achterlijk hoge prijs verkocht?
Kheb die trouwens op vinyl, wa zou'k ervoor kunnen krijgen? |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allei joenge Kristof, hypocriete zak. Waart gij nu ni enkele weken geleden aan 't zeiken op die ene da Forever Friends voor zo'n achterlijk hoge prijs verkocht?
Kheb die trouwens op vinyl, wa zou'k ervoor kunnen krijgen? |
90 euro? :conf: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by djcresto
90 euro? :conf: |
woot! da was lang geleden :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Xilver
Allei joenge Kristof, hypocriete zak. Waart gij nu ni enkele weken geleden aan 't zeiken op die ene da Forever Friends voor zo'n achterlijk hoge prijs verkocht?
|
Haha feit. :D
Maar ik kreeg een mail uit UK: "hey I've been searching for that single for many years now, I am willing to offer you 40£".
Zou jij zeggen: "kom, voor 3 pond krijgt ge het"? :rolleyes:
Het is ook geen scam trouwens, het geld is binnen. |
|
|
| Push2005 |
Gelukzak :p
Transfusion; als ge de Vengaboys - Kiss (Airscape Remix) CDM nog zoekt... Ik heb em liggen voor de democratische prijs van (neen niet 90) 30 euro.
Wie niet waagt niet wint :D
Kzal hem alvast ook op Discogs toevoegen. |
|
|
| FCB_Fanatic |
vandaag stond der in HBvL weer het één en ander ivm die belspellekes op tv. Ne kerel vertelde daarin dat hij het achterliggende systeem had gevonden bij één van die rekenspelletjes zodat hij altijd kon winnen. Blijkbaar vonden ze zelfs dat hij te vaak won want op een bepaald moment kon hij niet eens meer in de centrale geraken.
En op zn prijzengeld was ie ook nog altijd aan het wachten. Der was discussie over de grootte vh bedrag, blijkbaar win je dus nooit het bedrag dat ze in beeld tonen hoewel ze steeds vermelden dat je dat bedrag wint :rolleyes: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ne kerel vertelde daarin dat hij het achterliggende systeem had gevonden bij één van die rekenspelletjes zodat hij altijd kon winnen. |
Details? :D
Moeten die spelletjes trouwens niet onder het toeziend oog van een deurwaarder worden georganiseerd?
Test-Aankoop zal intussen wel al veel brieven te verwerken hebben gekregen, vermoed ik. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Moeten die spelletjes trouwens niet onder het toeziend oog van een deurwaarder worden georganiseerd? |
Dat gebeurt niet, in elk geval.
Vanaf 1 januari wordt er een nieuwe wet van toepassing, die dat allemaal véél strenger maakt (onder andere die gerechtsdeurwaarder).
De kans bestaat dat die belspelletjes daarna verdwijnen. :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Details? :D
Moeten die spelletjes trouwens niet onder het toeziend oog van een deurwaarder worden georganiseerd?
Test-Aankoop zal intussen wel al veel brieven te verwerken hebben gekregen, vermoed ik. |
het ging over dat spelletje waarbij je bewerkingen moest maken met geschreven getallen. In die getallen wordt soms gebruik gemaakt van romeinse cijfers en daar moest je dan ook rekening mee houden. Die kerel was programmeur en had een programmake ontworpen om dat op te lossen (en ik heb het ook maar vluchtig gelezen :p).
ik dacht in ieder geval ook dat bij dergelijke spelletjes altijd een gerechtsdeurwaarder aanwezig moest zijn. Maar in dat artikel werd gesuggereerd dat het eerder de spelleiding is die bepaald wat er gebeurt. |
|
|
| Config |
jah.. als ge dat ziet van die enveloppe die gewisseld werd dan WEET je gewoon dat er daar geen deurwaarder was.. ofwel zat die naar de tetten van da mens te kijken :p
tis echt wel schandalig.. ik dacht dat er altijd een deurwaarder aanwezig was bij zoon dingen.. maar als je dan sommige voorbeelden ziet :/ |
|
|
| domineesje |
| Waar is Diddi? |
|
|
|
|