|
De Offtopic Thread #4 (pg. 252)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Hou het tof aub. |
HOU! HET! TOF!! |
|
|
| FenixStyle |
Ben eens benieuwd.. :)
Wordt de NL-site dan ook vernieuwd, of krijgt ID&T Belgie nu een volledig eigen site? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by CygnusX
volgende week hebben ze mooie klompen |
Daar ben ik het niet mee eens. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Ben eens benieuwd.. :)
Wordt de NL-site dan ook vernieuwd, of krijgt ID&T Belgie nu een volledig eigen site? |
een volledig eigen site, waar een groot team aan meewerkt...
tis echt wel meer dan proper |
|
|
| The_G0dfather |
| Cygnus owns u :haha: |
|
|
| domineesje |
| Joeri, call me asap, 'k moet terug naar Gamemania, dus passeer Musicman weer ;) |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by domineesje
Joeri, call me asap, 'k moet terug naar Gamemania, dus passeer Musicman weer ;) |
Great! Breng me een zakske patatten mee want ons Mariette haren hond heeft weer zijn regels aan 't behang zitten smeren. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by domineesje
Joeri, call me asap, 'k moet terug naar Gamemania, dus passeer Musicman weer ;) |
Serieus, sebiet komt ge weer posten dat iedereen op uuw kap zit en ze u gerust moeten laten, maar wat verwacht je met zulke posts. :conf: |
|
|
|
|