|
De Offtopic Thread #4 (pg. 62)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
welke beta woont in merelbeke???
|
School-internet is gratis :tongue3 :D |
|
|
| Dark Apostle |
| Dit ligt volledig aan mijn verdoken noobiness, maar wat is het nut van een Dub Mix van een track die in de eerste plaats geen Vocals heeft en nee het is ook geen Dub (als genre) versie van een track. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Dit ligt volledig aan mijn verdoken noobiness, maar wat is het nut van een Dub Mix van een track die in de eerste plaats geen Vocals heeft en nee het is ook geen Dub (als genre) versie van een track. |
over welke track heb je et?:nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| Peter Dafnous - Face The Change (Activa Dub Mix) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Peter Dafnous - Face The Change (Activa Dub Mix) |
ok.. der zitten geen vocals in indeed :nervous:
Misschien ist een eigen benaming gegeven door activa.. gebeurt wel vaker dat remixers proberen grappig te zijn door hun remix een onlogische naam mee te geven.. In dat geval zou de plaat Activa's 'Dub' Mix moeten heten.. :p raar geval, anyhow.. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by ConFig
gebeurt wel vaker dat remixers proberen grappig te zijn door hun remix een onlogische naam mee te geven.. |
Noem dan nog eens een paar voobeelden ? Ik kan mij niet herinneren dat dat 'vaak' gebeurt :conf: |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Push2005
Noem dan nog eens een paar voobeelden ? Ik kan mij niet herinneren dat dat 'vaak' gebeurt :conf: |
zal effe men archief in duiken :haha: :tongue3 |
|
|
| Loraine |
Welkom thuis, Benny. Goe da ge er weer zijt ! :o
Hoe was Malaysia ? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Loraine
Welkom thuis, Benny. Goe da ge er weer zijt ! :o
Hoe was Malaysia ? |
Merci :D Hopelijk keert de rust nu terug op dit forum, het is precies nogal chaotisch geweest hier :)
Malaysia was gewoonweg super. Mijn verwachtingen zijn ver overtroffen. |
|
|
| Loraine |
| Binnenkort maar eens bijkletsen dus (in het Bahasa Malaysia ? :p ) ! |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Loraine
Binnenkort maar eens bijkletsen dus (in het Bahasa Malaysia ? :p ) ! |
Ik heb een paar keer Maleisisch proberen te praten met de locals, maar verder dat 'goeiedag', 'mijn naam is Benny', 'ik woon in België' kwam ik nooit. Volgende keer pak ik een woordenboek mee :D |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Welkom thuis, Benny. Goe da ge er weer zijt ! :o
Hoe was Malaysia ? | :rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|