|
De Offtopic Thread #4 (pg. 65)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
| Kuffdam & Plant - The Dream Makers zit er niet tussen in de TOTY nominaties voor de eerste helft van het jaar, damn ik ben teleurgesteld :mad: |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Kuffdam & Plant - The Dream Makers zit er niet tussen in de TOTY nominaties voor de eerste helft van het jaar, damn ik ben teleurgesteld :mad: |
Ge zijt ook ni gaan stemmen é ;)
De opkomst was zodanig laag; maar iedereen zaagt dan wel over het resultaat, lol. |
|
|
| Synthesia |
| Dacht dat ge dat nog later kon doen...anyways...resultaat is maar pauverkes vind ik |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik heb wel genomineerd, en d'er zat nul de botten, noppes, nieksent van in de selectie. |
|
|
| Loraine |
| DA...kom us naar NLTA :tongue2 |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Loraine
DA...kom us naar NLTA :tongue2 |
Ben er al lang en door een stomme topic zit ik nu met Schnappi in mijn kop...:mad:
Snel Boten Anna opzetten voor ik onder de wol kruip |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ben er al lang en door een stomme topic zit ik nu met Schnappi in mijn kop...:mad:
|
Bodyrox - Yeah Yeah (D Ramirez Remix)...blijft ook zo goed hangen :toothless |
|
|
| Loraine |
| Bugger, alweer half 4 :eek: Vakantie is nooit goed voor mn dag-nachtritme geweest maar dis echt erg ! :nervous: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Loraine
Bugger, alweer half 4 :eek: Vakantie is nooit goed voor mn dag-nachtritme geweest maar dis echt erg ! :nervous: |
ritme veranderingen zijn ni gezond!!!
week op verlof, als nen normale mens 'snachts slapen en nu moetek weer om 02u00 opstaan om hier de interessante te komen uithangen :whip:
nog 3 dagen! en dan nieuwe job met betere uren :clown: |
|
|
| christina |
ritme veranderingen?
ik heb ni eens een ritme:p |
|
|
| domineesje |
*duikt weer de zetel in*
al dat gezever altijd |
|
|
| christina |
ik ben gedoemd om nog heel de dag achter de pc te zitten:(
stom indesign herexamen:mad:
khad een 9! is da nu zo moeilijk om één puntje bij te geven? |
|
|
|
|