| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik behaalde hier trouwens maar 11/20 :nervous:
Link
Dat lijkt me toch een behoorlijk moeilijke test voor de VDAB. Ik durf wedden dat veel hooggeschoolden hier ook tegen zondigen. Doe ook eens die test. Nuja, ik ben er wel behoorlijk snel overgeweest :p
Misschien moet ik terug eens wat boeken lezen :o |
Idem, 11 op 20. Zitten er wel een paar bij waar ge gewoon begint te twijfelen doordat ze een alternatieve schrijfwijze voorstellen, en ge dan niet meer voor u eerste gedachte gaat.
laatste vond ik vooral raar, is bijzonderheiden geen typfout? |
|
|