|
De Offtopic Thread #4 (pg. 95)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Tiger777
yes! ik heb een DT fout gespot :D
Niks persoonlijks ze, maar dat toch bizar met mijn achteruitgaande kennis van het nederlands :p |
mmmm ga niet de zelfde opmerking maken ;)
maar schreef al niet in het an dus :p
maar is inderdaad opvallend, ben erop beginnen letten en proberen het te vermijden... dat gechat, sms, enzo doet er slecht aan |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by domineesje
maar is inderdaad opvallend, ben erop beginnen letten en proberen het te vermijden... dat gechat, sms, enzo doet er slecht aan |
wacht maar totdat je de hollandse versie van "sure" begint de gebruiken..."shure"...dat is genant :p |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by domineesje
zitten wel afschuwelijke dingens tussen e
bwaaaik |
Maar neen gij... Das pure kunst! :toocool: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
zitten wel afschuwelijke dingens tussen e
bwaaaik |
Moet ik eens embryologisch verantwoorde foto's posten? Wedden dat ge de fotos hierboven dan met gemak aan uw kinderen gaat willen laten zien :p
Zo close ups van die dingen zijn idd wel vortig, da is wel. |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Tiger777
yes! ik heb een DT fout gespot :D
|
Mss moeten we daar ook ne contest van maken :D
+ ne ranking met de grootste zondaars. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Mss moeten we daar ook ne contest van maken :D
+ ne ranking met de grootste zondaars. |
geen slecht idee :o |
|
|
| Loraine |
* pakt rode correctie stift uit laatje :D
Klaar om te strepen hoor :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Mss moeten we daar ook ne contest van maken :D
+ ne ranking met de grootste zondaars. |
gewoon tekst opstellen net als bij de ID's met 50 fouten in :p en gaan! :happy2: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
* pakt rode correctie stift uit laatje :D
Klaar om te strepen hoor :o |
looool
het is bewezen dat de belgen het beter doen op de grote dicteeshow :p
en eerlijk gezegd zie veel fouten bij jullie ;) |
|
|
| eieregooie |
| Wie zijn jullie? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor NLTA he :p |
|
|
|
|