|
De Offtopic Thread #4 (pg. 319)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
| Voor de mensen die al naar Fuse zijn geweest: Wat is de beste manier om te gaan, gezien de nogal onveilige buurt? Met de trein of met de auto? :) |
|
|
| TOR |
Ligt op nog geen 10 minuten wandelen vanaf het station, dus de kans dat er iets vervelends gebeurt lijkt me nogal klein.
Tenzij je nodeloos de aandacht gaat trekken natuurlijk. |
|
|
| The_G0dfather |
| Idd dicht bij Brussel Zuid, en ook al ga je met de auto, vlak voor de fuse zal je toch geen plaatsvinden. Hangter natuurlijk vanaf hoe lang je int station moet wachten enzo, wat voor volk daar 's nachts rondtjoolt weet 'k niet. IIg nog nooit lastig gevallen geweest op weg naar de fuse... |
|
|
| Progrez |
| Aan tien minuten heeft het volkje van Brussel-Zuid meer dan genoeg zenne! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Progrez
Aan tien minuten heeft het volkje van Brussel-Zuid meer dan genoeg zenne! |
Ge hebt er precies toch ooit eens zelf iets onaangenaams meegemaakt, of heb ik de verkeerde indruk? :p
In ieder geval zal het kiezen worden tussen cholera en de pest. Ofwel gaan we met de auto en moet ik em daar ergens zien kwijt te raken (wat niet simpel is en ik ook liever niet zou doen), ofwel is het dus te voet van't station naar de Fuse (wat dus mogelijk niet zo veilig is) |
|
|
| Eagle` |
leul den egge is geslaagd op zen thesis : ))
ma gienen tijd veu een fiesje den egge ga na tot den tiene zen kluuten afdraaien in de colruyt :s :s |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ge hebt er precies toch ooit eens zelf iets onaangenaams meegemaakt, of heb ik de verkeerde indruk? :p
In ieder geval zal het kiezen worden tussen cholera en de pest. Ofwel gaan we met de auto en moet ik em daar ergens zien kwijt te raken (wat niet simpel is en ik ook liever niet zou doen), ofwel is het dus te voet van't station naar de Fuse (wat dus mogelijk niet zo veilig is) |
Wanneer gaat ge? |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Config
Wanneer gaat ge? |
29/09 Jeff Mills |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
29/09 Jeff Mills |
woah, das nog lang :) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Ge hebt er precies toch ooit eens zelf iets onaangenaams meegemaakt, of heb ik de verkeerde indruk? :p
In ieder geval zal het kiezen worden tussen cholera en de pest. Ofwel gaan we met de auto en moet ik em daar ergens zien kwijt te raken (wat niet simpel is en ik ook liever niet zou doen), ofwel is het dus te voet van't station naar de Fuse (wat dus mogelijk niet zo veilig is) |
stapt dan af aan centraal eh zo ver is da nu oek ni van centraal na de fuse |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Win met Q-Music een... RUIMTEREIS!:crazy:
Like wtf :eyespop:
Vraag me toch af of dit niet gewoon achteraf een of ander stunt blijkt te zijn, want dat ze écht een ruimtereis zouden weggeven, lijkt me nogal onrealistisch.. :conf: |
Lol, den deze wordt dus morgen in de Q-music studio's verwacht want heb het tot bij de laatste 100 kandidaten geschopt :eyes: :D |
|
|
|
|