|
De Offtopic Thread #4 (pg. 142)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Waarom? omdat hij een scorende spits is of omdat hij van Hamont-Achel is? :p |
Beiden :)
Ik heb 'm een berichtje gestuurd over uw post. Hij voetbalt al wel, dus ik weet niet of het iets wordt ;) |
|
|
| Config |
Voor de mensen die op Beatport zitten:
Airwave - Summer Turnaround is daar aangeboden als free download :crazy: :tongue2 |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Config
Voor de mensen die op Beatport zitten:
Airwave - Summer Turnaround is daar aangeboden als free download :crazy: :tongue2 |
Dat zei ik 2 weken geleden al dat er 20 tracks gratis zijn te downloaden van beatport, waaronder zeker de helft de moeite is. (imo ofcourse)
Airwave track is enige trance dertussen :p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Airwave track is enige trance dertussen :p |
idd :/ en sorry voor de repost dan, ik check die promo's eigenlijk bitter weinig, dacht dat het er nog maar sinds gistern opstond, maar we zijn natuurlijk de 10de maand en niet de 9de.. stupid me :whip: |
|
|
| Phortastic |
Deze week trouwens nog eens goed gelachen met ene op de radio.
"Stijn, de koning van de electronische muziek", volgens een of andere noob reporter :haha: :stongue: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Phortastic
Deze week trouwens nog eens goed gelachen met ene op de radio.
"Stijn, de koning van de electronische muziek", volgens een of andere noob reporter :haha: :stongue: |
welke stijn :conf:? |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
welke stijn :conf:? |
Wat gij kent Stijn niet????!!!
Das de koning van electronische muziek he gast, u noob !! :clown:
http://www.discogs.com/artist/Stijn |
|
|
| Config |
| G.Daddy vinnek nog wel plezant , lekker absurd :) Met Raymond Van Het Groenewoud dan nog derbij :crazy: :tongue3 |
|
|
| FCB_Fanatic |
echt, die ken ik dus niet :clown:
mss al wel eens een plaatje van gehoord, maar dan wel zonder het door te hebben. |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
echt, die ken ik dus niet :clown:
mss al wel eens een plaatje van gehoord, maar dan wel zonder het door te hebben. |
+1 |
|
|
| Antony |
| is nekeer live gezien op TMF café in zen bloot bovelijf, ma ne rare... |
|
|
| Bertn |
| stijn is anders nog zo slecht niet hoor. de koning van de electronische muziek, das dan weer overdreven natuurlijk:-) maar sommige van zijn nummers knn echt wel geklasseerd worden als succesvolle "commerciële elektro-minimal" vind ik:) |
|
|
|
|