|
De Offtopic Thread #4 (pg. 311)
|
View this Thread in Original format
| Bertn |
| quote: | Originally posted by TOR
Dat is bij mij het geval en ik heb daar absoluut geen problemen mee.
De openheid moet van twee kanten komen hé ;) |
bij mij ook. dan zet ik liever muziek op die we allebei graag horen. ik wil mijn vriendin ni vervelen met muziek die ze ni graag hoort. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Config
hah.. wel ja, wij zaten om 15 u nog als enige op A3 denk ik en ik zat nog te denken wat voor kutjob dat eigenlijk niet moet zijn om al die rommel op te rapen :p ze waren daar bezig met een stuk of 15-20 met 1 stuk, en toen we van de camping vertrokken zaten ze eigenlijk nog ni zo erg veel verder.. klote jobke, maar verdient nog wel goed wellicht :p |
15-20 :eek: , grrr, onze oorspronkelijke groep bestond zelfs maar uit 8 man en wij hadden één van de grootste terreinen ... 't is idd niet de meeste leuke job maar je moet je geld ergens halen en de verloning valt best mee :) Maar wat mensen dus allemaal niet achterlaten, onvoorstelbaar. Ganse tenten (vaak nieuw en nog maar 1 keer gebruikt), liters ongeopende drank en ongeopend voedsel, dan natuurlijk hopen blikjes en eten, vaak niet helemaal leeg dus da's wel smerig om op te ruimen, handdoeken, washandjes, schoenen, ongebruikt wc-papier en keukenrol dat volledig nat is ondertussen .. :wtf: |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
15-20 :eek: , grrr, onze oorspronkelijke groep bestond zelfs maar uit 8 man en wij hadden één van de grootste terreinen ... 't is idd niet de meeste leuke job maar je moet je geld ergens halen en de verloning valt best mee :) Maar wat mensen dus allemaal niet achterlaten, onvoorstelbaar. Ganse tenten (vaak nieuw en nog maar 1 keer gebruikt), liters ongeopende drank en ongeopend voedsel, dan natuurlijk hopen blikjes en eten, vaak niet helemaal leeg dus da's wel smerig om op te ruimen, handdoeken, washandjes, schoenen, ongebruikt wc-papier en keukenrol dat volledig nat is ondertussen .. :wtf: |
Werchter is er gewoon volledig voor verantwoordelijk dat het milieu er zo op achteruit gaat :whip:
:p |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Werchter is er gewoon volledig voor verantwoordelijk dat het milieu er zo op achteruit gaat :whip:
:p |
inderdaad, best dat Woodstock nie meer bestaat :D |
|
|
| domineesje |
| Zo'n saaie nacht @ work :( |
|
|
| Real |
| Zalig! In de nieuwe Release staan interviews met David Guetta én Bob Sinclar. Mijn dag kan niet meer stuk! |
|
|
| Config |
| hah, ja, de max gewoon, ik heb em vandaag ook binnengekregen |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé, wie kopt hem binnen? :o |
|
|
| christina |
| haha seg tiesto lijdt toch ook lichtjes aan grootheidswaanzin. de 15 minutes of fame om BEDROOMDJ'S een kans te geven is vandaag menno de jong! |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by christina
haha seg tiesto lijdt toch ook lichtjes aan grootheidswaanzin. |
It took you this long to figure that out? :D |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
It took you this long to figure that out? :D |
hehe ni echt, maar ik wou luc nog eens choqueren |
|
|
| domineesje |
| Heeft er iemand een idee waar ik podcasts (vb. Club Elite session vind) die ik rechtstreeks kan downloaden met gsm? En Itunes op gsm krijg? |
|
|
|
|