|
De Offtopic Thread #4 (pg. 327)
|
View this Thread in Original format
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Devilex
Gaan geruchten dat FredNova de plaatsvervanger van Franky Kloeck zou worden in Illusion. |
Gaat Franky weg dan? Naar wat ik hier lees over Illusion is Franky toch iemand die af en toe toch wat recente trance draait. Zou jammer zijn. |
|
|
| Devilex |
| Iemand had een gerucht geplaatst, Franky blijft gewoon in Illusion. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by Devilex
Iemand had een gerucht geplaatst, Franky blijft gewoon in Illusion. |
Algoed! Khoor die mens echt graag bezig... ge hebt zelf gezien hoeveel sfeer die brengt in Illusion he ;) |
|
|
| Real |
| Gisteren gehoord in een studentencafeetje in Antwerpen: Super8 & Tab - Need To Feel (Wippenberg Remix). Raar. |
|
|
| Real |
| Den Echo? Kan dat? :conf: |
|
|
| Progrez |
| Hehe. Den Echo ja. Dat is in de Lange Nieuwstraat. Toevallig niet in De Rooien Hond binnengestapt? Dat is er recht tegenover. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Kan wel ja, daar draaien ze soms wel eens een streepje trance tijdens bepaalde feestjes. Maar dat beperkt zich - voor zover ik weet, ik kom daar ook maar een paar keer per jaar - meestal tot de voor de hand liggende classics. Dus het verbaast me ook wel dat ze recent spul draaien. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Progrez
Hehe. Den Echo ja. Dat is in de Lange Nieuwstraat. Toevallig niet in De Rooien Hond binnengestapt? Dat is er recht tegenover. |
Dat was gisteren gesloten als ik me niet vergis. :)
De Pelikaan en het jazzcafé daar tegenover hebben we ook nog bezocht. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ik heb een vaag vermoede dat de lessen basiskennis computerarchitectuur ni bepaald de meest interessante, gaan worden vant jaar. |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Ik heb een vaag vermoede dat de lessen basiskennis computerarchitectuur ni bepaald de meest interessante, gaan worden vant jaar. |
Wat houdt da bij u in? Ik heb ook een vak computerarchitectuur gehad maar da was dus een printje via pc aansturen door een programma da ge in assembler of moest schrijven, en waarbij ge dan verschillende dingen moest uitmeten, maar dan allemaal behoorlijk abstract. Echt iets waar ge niks aan hebt dus. |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Bl@ckOut
Wat houdt da bij u in? Ik heb ook een vak computerarchitectuur gehad maar da was dus een printje via pc aansturen door een programma da ge in assembler of moest schrijven, en waarbij ge dan verschillende dingen moest uitmeten, maar dan allemaal behoorlijk abstract. Echt iets waar ge niks aan hebt dus. |
De vorige les, kregen we eerst de geschiedenis van de "computer" te zien (de grondleggers van meest al gemene principes. Von Neumann, Babage, Pascal. De eerste computers en de evolutie tot en met die van vandaag) en in het tweede deel kregen we een dieet van Binaire getallen, Hexadecimale en ASCII-code.
IK verwacht dat we over de komende weken (ik volg dat in "Blended Learning", deels les, deels zelfstudie) de algemene principes achter de werking van een computer zullen zien (processors, etc) |
|
|
|
|