|
De Offtopic Thread #4 (pg. 98)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
Downstream: 6096 Kbps (762,01 KB/s)
Upstream: 100 Kbps (12,54 KB/s)
meer dan de helft minder dan anders :mad: |
Ik kan daar anders maar van dromen... :rolleyes: :p |
|
|
| BZRK |
| Ok, wie heeft er da spel hier meer dan een uur lang naar de zak geholpen? :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
Downstream: 6096 Kbps (762,01 KB/s)
Upstream: 100 Kbps (12,54 KB/s)
meer dan de helft minder dan anders :mad: |
:eyes: :eyes: Allejezus, dat heet ne LUXE-PROBLEEM.. Ik heb met 400 KB/s genoeg bandbreedte hoor :o |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Loraine
:eyes: :eyes: Allejezus, dat heet ne LUXE-PROBLEEM.. Ik heb met 400 KB/s genoeg bandbreedte hoor :o |
Nouja, luxe-probleem... Ik zou ook best met heel wat minder overleven, alleen heb ik het nu eenmaal omdat dat het enige abonnement is waarbij de datalimiet haalbaar is voor me. |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by BZRK
Nouja, luxe-probleem... Ik zou ook best met heel wat minder overleven, alleen heb ik het nu eenmaal omdat dat het enige abonnement is waarbij de datalimiet haalbaar is voor me. |
+1 , kutlimieten :( |
|
|
| Loraine |
| Fair Use Policy is the key :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben. |
dat valt toch nog mee... maar zou ook later beginnen, moest ik alles opnieuw kunnen doen, tss 25-28 jaar dan |
|
|
| Jasperovitsj |
Bwah, ze had toch plannen om verder te studeren, ze heeft Erasmus gedaan, en ze is uiteindelijk nog een jaar jonger dan mij. Daarom, een beetje bevreemdend dat ze nu al een kind heeft, dat legt het leven toch al in grote mate in een vaste plooi...
Ik mag er zelf nog niet aan denken om nu al een kind te krijgen. Eerst studies afmaken, deftige job vinden en een spaarpotje aanleggen zodat dat kind in een goeie omgeving kan opgroeien. :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, ze had toch plannen om verder te studeren, ze heeft Erasmus gedaan, en ze is uiteindelijk nog een jaar jonger dan mij. Daarom, een beetje bevreemdend dat ze nu al een kind heeft, dat legt het leven toch al in grote mate in een vaste plooi...
Ik mag er zelf nog niet aan denken om nu al een kind te krijgen. Eerst studies afmaken, deftige job vinden en een spaarpotje aanleggen zodat dat kind in een goeie omgeving kan opgroeien. :) |
met die studies ligt het anders :/, is ook reden waarom ik later dan zou beginnen indien eh ;)
maar daarom zijn de kids niet in een slechte omgeving ze, ge past er u dan wel aan
ik vind het erger met -18 jarigen :( |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben. |
Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Loraine
Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
:rolleyes: |
|
|
|
|