return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 98)
View this Thread in Original format
diddi
quote:
Originally posted by domineesje
Downstream: 6096 Kbps (762,01 KB/s)
Upstream: 100 Kbps (12,54 KB/s)


meer dan de helft minder dan anders :mad:


Ik kan daar anders maar van dromen... :rolleyes: :p
BZRK
Ok, wie heeft er da spel hier meer dan een uur lang naar de zak geholpen? :p
Loraine
quote:
Originally posted by domineesje
Downstream: 6096 Kbps (762,01 KB/s)
Upstream: 100 Kbps (12,54 KB/s)

meer dan de helft minder dan anders :mad:


:eyes: :eyes: Allejezus, dat heet ne LUXE-PROBLEEM.. Ik heb met 400 KB/s genoeg bandbreedte hoor :o
BZRK
quote:
Originally posted by Loraine
:eyes: :eyes: Allejezus, dat heet ne LUXE-PROBLEEM.. Ik heb met 400 KB/s genoeg bandbreedte hoor :o


Nouja, luxe-probleem... Ik zou ook best met heel wat minder overleven, alleen heb ik het nu eenmaal omdat dat het enige abonnement is waarbij de datalimiet haalbaar is voor me.
ConFig
quote:
Originally posted by BZRK
Nouja, luxe-probleem... Ik zou ook best met heel wat minder overleven, alleen heb ik het nu eenmaal omdat dat het enige abonnement is waarbij de datalimiet haalbaar is voor me.


+1 , kutlimieten :(
Loraine
Fair Use Policy is the key :p
Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben.
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben.


dat valt toch nog mee... maar zou ook later beginnen, moest ik alles opnieuw kunnen doen, tss 25-28 jaar dan
Jasperovitsj
Bwah, ze had toch plannen om verder te studeren, ze heeft Erasmus gedaan, en ze is uiteindelijk nog een jaar jonger dan mij. Daarom, een beetje bevreemdend dat ze nu al een kind heeft, dat legt het leven toch al in grote mate in een vaste plooi...

Ik mag er zelf nog niet aan denken om nu al een kind te krijgen. Eerst studies afmaken, deftige job vinden en een spaarpotje aanleggen zodat dat kind in een goeie omgeving kan opgroeien. :)
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Bwah, ze had toch plannen om verder te studeren, ze heeft Erasmus gedaan, en ze is uiteindelijk nog een jaar jonger dan mij. Daarom, een beetje bevreemdend dat ze nu al een kind heeft, dat legt het leven toch al in grote mate in een vaste plooi...

Ik mag er zelf nog niet aan denken om nu al een kind te krijgen. Eerst studies afmaken, deftige job vinden en een spaarpotje aanleggen zodat dat kind in een goeie omgeving kan opgroeien. :)


met die studies ligt het anders :/, is ook reden waarom ik later dan zou beginnen indien eh ;)

maar daarom zijn de kids niet in een slechte omgeving ze, ge past er u dan wel aan

ik vind het erger met -18 jarigen :(

Loraine
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Een klasgenote van mij uit het middelbaar is gisteren bevallen van een dochtertje. Echt wel een beetje bevreemdend dat mensen op onze leeftijd al kinderen hebben.


Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:
domineesje
quote:
Originally posted by Loraine
Kinderen :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 [98] 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement