|
De Offtopic Thread #4 (pg. 332)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
verdorie, verloren tegen de leider vandaag met 6-4. Had echt wel meer in gezeten want ze waren absoluut niet overtuigend :( |
Dit weekend twee keer op 1 dag verloren met telkens 1 doelpunt verschil (5-4 en 2-1) dat ook telkens in de voorlaatste minuut viel, terwijl er in beide matchen toch meer inzat voor ons. Toch wel teleurstellend :( |
|
|
| Bl@ckOut |
| Wij zijn gisteren met 1 doelpunt verschil gewonnen: 5-4. We hebben eigenlijk niet zo goed gespeeld want we hadden veel moeite om eruit te geraken, veel slechte passes en controles. Maar uiteindelijk dus toch nog nipt gewonnen :) |
|
|
| TOR |
Bij ons is het uiteindelijk een 3-1 verlies geworden. In de laatste set zijn we er zowaar in geslaagd om een voorsprong van 8 punten uit handen te geven en die alsnog te verliezen met 25-23  |
|
|
| djcresto |
Zijn er hier mensen die de CAO quiz volgen op Stubru en een idee hebben wat het antwoord nu zou kunnen zijn. Collega van mij is aant meespelen. De tips tot nu toe zijn:
And the oscar goes to
Erwin Mortier
Humo's popol |
|
|
| CygnusX |
| Ik zal straks eens extra goed opletten, Gert ;) |
|
|
| Gladius |
| gisteren 2 wijsheidstande laten trekke, damn =\. zit hier nu met hamsterwangetjes. kan alleen maar plat & vloeibaar voedsel eten voort moment. joy! voetbal nr de kloten deze week natuurlijk :whip: |
|
|
| Zehra |
veel beterschap ^^
ben vandaag ook thuis gebleven, keelontsteking denk ik :( |
|
|
| FUSyke |
DJ CONTEST: DJ set @ White Noise Room (I Love Techno)
Upload je dj set op JimTV en Dave Clarke zal de beste kiezen om een openingset te draaien in de White Noise Room op ILT. |
|
|
| Zehra |
| ^ De set mag maar 8mb (!) groot zijn, en de webmaster daar wist me ook al te zeggen dat Dave Clarke echt niet de moeite gaat nemen om naar sets van 60 minuten te luisteren, en dat een kwartier of 20 genoeg moeten zijn om hem te overtuigen. |
|
|
| Real |
| Had je anders meegedaan Z? :) |
|
|
|
|