|
De Offtopic Thread #4 (pg. 189)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Dat zou best wel interessant kunnen zijn, ik ben eens op de site aan het kijken. Ik zal vanavond of morgen eens mailen naar het e-amil adres voor stages. Tnx for the tip. |
Je moet dat direct doen, anders stel je dat uit :( |
|
|
| Shadowkid |
| K dan, vanavond nog :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
K dan, vanavond nog :) |
da s ook uitstellen;) NU!!! DIRECT!!!
and good luck... ik spreek uit ervaring hoe moeilijk je nog een goede stageplaats vind... |
|
|
| domineesje |
| ^Ik sprak ook uit ondervinding ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Shadowkid
Maar er is geen specifiek onderwerp, we moeten een stage bij een bedrijf doen maar het is dat bedrijf dat een project moet hebben waar ik dan aan werk. Die projecten kan van alles zijn, een onderzoek, een campagne, vernieuwing/voorbereiding van iets,.. dat mag marketing, accountancy, HR, bedrijfscommunicatie zijn. Het moet een project zijn waarvan ik de resultaten ook kan presenteren achteraf, en net het feit dat het een project moet zijn maakt het zo moeilijk. Niet elk bedrijf heeft zo maar projecten of onderzoeken klaar liggen of gepland die een student dan mag doen. |
DAT is kak. Veel sterkte *schouderklopje* |
|
|
| TOR |
| quote: | Product en Contract Coördinatie
Deze afdeling staat enerzijds in voor de ondersteuning van de Internationale Inkopers en anderzijds verzorgen zij de brochureproductie.
Wat houdt de stage in?
Je staat mee in voor de voorbereiding van de onderhandelingen. Zo verzamel je statistieken over de verkoopscijfers… Tevens ben je de contactpersoon voor de hoteliers bij de afwezigheid van de Inkoper. Daarnaast vraag je beelden en informatie op bij de buitenlandse partners om de brochures te kunnen produceren. Een goede talenkennis is hier zeer belangrijk. |
Uit ervaring weet ik dat stagiairs het vaak heel snel tot volwaardige Product of Contracting Manager schoppen. Echt een boeiend beroep :) |
|
|
| domineesje |
| kheb een of ander vuiligheid binnen getrokken :mad: op mijn pc, en geraak er niet vanaf :whip: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
kheb een of ander vuiligheid binnen getrokken :mad: op mijn pc, en geraak er niet vanaf :whip: |
^^
enter DOS-mode...
type format C:\
press "ENTER"
type Y
press "ENTER"
enjoy a clean system ^^ |
|
|
| domineesje |
| Dank u voor de tip :p, ben er mee bezig :nervous: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
Dank u voor de tip :p, ben er mee bezig :nervous: |
speciale pc ze... azo formatteren en op i'net zitten tegelijk:p |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
speciale pc ze... azo formatteren en op i'net zitten tegelijk:p |
Mss zit Domi nog steeds naar de any-key te zoeken om verder te gaan :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Mss zit Domi nog steeds naar de any-key te zoeken om verder te gaan :p |
ooooooooow da s wel jammer... Die zit onderaan je keyboard Domi... omkeren die handel!!
edit: en vooral geen tab bestellen tijdens de installatie!! |
|
|
|
|