return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
De Offtopic Thread #4 (pg. 322)
View this Thread in Original format
Gladius
lol slechter kan je inderdaad niet beginnen.
ik vandaag m'n eerste match gespeeld vant seizoen (niet meer getraind tijdens de examens), ingevallen in de tweede helft, 5 min opt plein, en meteen m'n eerste goal sinds een jaar of 4 gemaakt! :D
leidde tot de 1-2 winst, dus i'm happy man tonight!
Bl@ckOut
Wij zijn goed begonnen alleszins. Onze eerste match gewonnen met 8-1. Hopelijk wordt dat een heel seizoen zo :p. Was wel tegen de slechtste ploeg van onze reeks. Komende vrijdag begint het echte werk, dan zal ik blij zijn als we een punt pakken. 't is wel tegen een Turks ploegske en 't is ramadan dus met wa geluk hebben die dan nen hele dag nog niks gegeten en vallen die na 10 minuten allemaal omver van den honger :D
Gladius
aan de score te zien is het zaalvoetbal dat ge speelt?
Bl@ckOut
Jup zaalvoetbal idd.
Jasperovitsj
Heerlijk toch, het begin van het nieuwe voetbalseizoen. :)

In de zaal hebben we er tot nu toe nog maar 1 oefenmatch opzitten, maar die ging verrassend goed. We misten nogal wat basisspelers en moesten nog 2 mannen optrommelen die niet echt gewend waren om in de zaal te spelen. Toch met een nipte 7-6 verloren tegen de beste van de 3 zaalploegen van de club waarbij ik op het veld speel, en die mannen spelen toch wel op een hoog provinciaal niveau. Het ziet er wel goed uit voor dit seizoen als we die lijn kunnen doortrekken.

Op het veld hebben we er al 3 bekerwedstrijden in onze poule opzitten, en hoe het er nu naar uitziet gaan we zelfs door naar de volgende ronde. Best wel een prestatie, aangezien wij in 4de afdeling spelen en de andere ploegen uit 1ste en 2de afdeling komen. De eerste match 0-0 gelijk gespeeld tegen een 2de klasser, tweede match 1-1 gelijk gespeeld tegen de vice-kampioen uit 1ste afdeling van vorig jaar, en dat zelfs met maar 10 spelers. En achteraf is dat zelfs omgezet in een forfait-overwinning omdat die mannen iemand hadden opgesteld die nog niet speelgerechtigd was. :toothless Vorig weekend dan nipt verloren tegen Los Incas Peru uit tweede afdeling (een team met alleen maar Peruanen, was best wel een bizarre match), maar door de onderlinge duels van de andere ploegen maken we een goeie kans om door te gaan.

En eergisteren hebben we blijkbaar ook onze eerste competitiematch met 5-2 gewonnen, dus dit kan wel eens een leuk seizoen worden, en dat met een redelijk nieuwe ploeg (een stuk of 6 nieuwelingen, waaronder ikzelf). :)


En misschien nog eens tijd om het Beta-zaalvoetbal-plan nog eens boven te halen?
Real
Mij goed. :)
Vishnu
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En misschien nog eens tijd om het Beta-zaalvoetbal-plan nog eens boven te halen?

Hoe zou zo'n plan er inhoudelijk kunnen uitzien? Klinkt wel interessant. Ik ben nooit echt ne voetballer geweest, maar kan van tijd tot tijd wel eens voor een pijlsnelle actie zorgen :thepirate
Jasperovitsj
Goh, we hebben telkens in de namiddag voor de 1ste twee edities van de beta party een zaalvoetbalmatchke georganiseerd met steeds een Betaploeg tegen een andere ploeg. De eerste keer waren dat maten van Cresto (die ons redelijk zwaar afgeslacht hebben :toothless )in de sporthal waar de party doorging, en de tweede keer was het de ploeg van Sebbonny (die hier precies ni meer komt) in een zaaltje in Wetteren, relatief vlakbij de Rector toen.

Toen was er natuurlijk met de parties een gelegenheid waarop een hoop Beta's sowieso bijeen kwamen, dus het was niet moeilijk om iedereen op een centraal punt te krijgen. Als we alleen voor een voetbalmatchke willen afspreken zal het al wat moeilijker zijn om iedereen daarvoor warm te krijgen, aangezien er sowieso wel wat afstand overbrugd zal moeten worden.

Maar ja, het komt er dus op neer dat we proberen om éénmalig een wedstrijdje zaalvoetbal te organiseren. Daarvoor hebben we natuurlijk volk nodig, een datum die voor iedereen past, een redelijk centraal gelegen sporthal en een tegenstander van ons niveau. Dat zijn nogal veel variabelen, maar als er wat animo is en we kunnen het bijvoorbeeld combineren met een feestje later op de avond, dan valt het wel eens te overwegen? :)
Gladius
ben er zoals altijd voor te vinden! (Al shot ik deze keer liever terug in een grote zaal ipv zo'n halve met van die klein goalekes)
Jasperovitsj
Héhé, uiteraard. :)
Zaalvoetbal is kunst, minivoetbal is gewoon gay :D

Gladius
ni kunnen rammen naar de goal is gene voetbal in m'n ogen =p
Dark Apostle
Lang geleden maar live vanuit de les programmeren
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 [322] 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 
Privacy Statement