| Dj LPG |
@ transfusion: Ik draai nu al bijna 2jaar met Synq en ik ben er heel tevreden van... Persoonlijk draai ik er zelfs liever mee dan met de technics, maar da s natuurlijk ieder voor zich. Ook van de resonantie valt niet te klagen, ik heb nog nooit rumble gehad, ook al stond de muziek zeer luid!
@Domi: mijn deelneming... |
|
|