|
De Offtopic Thread #4 (pg. 118)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De clip van de remix van 'Love you more' van dj Armin van Buuren en Racoon mag in Nederland niet voor acht uur 's avonds uitgezonden worden. De muziekvideo zou aanstootgevend zijn omdat er een lesbische scène inzit.
Meisjes dollen
Volgens Van Buuren valt het allemaal wel mee. "Het zijn gewoon twee dames die met elkaar lopen te knuffelen." In de clip, die is opgenomen in het Amsterdamse College Hotel, is inderdaad te zien hoe twee meisjes sensueel met elkaar over een bed rollen. "Maar verder is er geen blote borst of bil te zien, er wordt niet gezoend, er worden geen drugs gebruikt en er komt geen geweld in voor", zegt Armin.
Smeuïg sfeertje
"Het is jammer dat de clip niet de hele dag wordt uitgezonden. Dat is vrij zuur als je bedenkt voor hoeveel harde munten je zoiets maakt." Gelukkig kan hij er ook wel om lachen. "Nu hangt er een lekker smeuïg sfeertje omheen." (novum)
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_262424.html
:haha: :haha: :haha: |
'k Vind een goedje, had er nog over met Christina toestraks...
Maar langs de andere kant, wat met die R'nB clips???
hier is het clipke |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by MikeVee
De clip van de remix van 'Love you more' van dj Armin van Buuren en Racoon mag in Nederland niet voor acht uur 's avonds uitgezonden worden. De muziekvideo zou aanstootgevend zijn omdat er een lesbische scène inzit.
Meisjes dollen
Volgens Van Buuren valt het allemaal wel mee. "Het zijn gewoon twee dames die met elkaar lopen te knuffelen." In de clip, die is opgenomen in het Amsterdamse College Hotel, is inderdaad te zien hoe twee meisjes sensueel met elkaar over een bed rollen. "Maar verder is er geen blote borst of bil te zien, er wordt niet gezoend, er worden geen drugs gebruikt en er komt geen geweld in voor", zegt Armin.
Smeuïg sfeertje
"Het is jammer dat de clip niet de hele dag wordt uitgezonden. Dat is vrij zuur als je bedenkt voor hoeveel harde munten je zoiets maakt." Gelukkig kan hij er ook wel om lachen. "Nu hangt er een lekker smeuïg sfeertje omheen." (novum)
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_262424.html
:haha: :haha: :haha: |
Gekke hollanders. |
|
|
| Transfusion |
wo 20/09/06 - Een van de presentatoren van het BBC-autoprogramma "Top gear" heeft zich zwaar verwond tijdens een test met een racketauto. Zijn auto crashte met 450 km/u tijdens de opnames van een item.
De 36-jarige Richard Hammond verkeert in kritieke toestand. Na het ongeluk werd hij met een helikopter overgevlogen naar een ziekenhuis in Leeds.
"De makers van "Top gear" nemen altijd heel uitgebreide veiligheidsmaatregelen, maar er moet nu iets helemaal fout gegaan zijn", meldt een journalist van BBC News.
"Top gear" is een van de populairste televisieprogramma's over auto's. Het programma wordt wereldwijd uitgezonden.
De drie presentatoren testen in de show soms de meest onwaarschijnlijke voertuigen. Dat liep nu bijna fataal af.
auwch :x |
|
|
| MikeVee |
Hopelijk gaat ijn revalidatie niet teveel problemen geven en is hij snel terug.
De nieuwe reeks van TG zou over 2-3 weken beginnen en zonder hem zal het toch niet hetzelfde zijn. :( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Gekke hollanders. |
coffeeshops enzo da mag.. maar zeker geen clip waar 2 vrouwen met kleren aan liggen te knuffelen ze, da mag nie! :stongue: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted The_G0dfather
wie precies ? |
Doe eens moeite om de 2de zin ook te lezen :p |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Transfusion
wo 20/09/06 - Een van de presentatoren van het BBC-autoprogramma "Top gear" heeft zich zwaar verwond tijdens een test met een racketauto. Zijn auto crashte met 450 km/u tijdens de opnames van een item.
..... |
Bad news, maar verwonderd me niet dat die van de drie is... ook al eens een porsche cayenne geplooid.
Jeremy bracht zelfs de Bugati Veyron veilig thuis door gans Europa :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Doe eens moeite om de 2de zin ook te lezen :p |
doe eens niet de moeite om zo snel te quoten voor ik kan deleten :D
Had alles vluchtig gelezen en ni direct een naam gezien... |
|
|
| Eagle` |
eh voila just thuis en tis weer al weekend, 2dagen week @ ehsal ftw : )))))))))))))))
| quote: | Originally posted by Transfusion
wo 20/09/06 - Een van de presentatoren van het BBC-autoprogramma "Top gear" heeft zich zwaar verwond tijdens een test met een racketauto. Zijn auto crashte met 450 km/u tijdens de opnames van een item.
|
ow topgeaer :( |
|
|
| Xilver |
| 't Is hier stil... Kan er eens niemand een domme opmerking maken? |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by Xilver
't Is hier stil... Kan er eens niemand een domme opmerking maken? |
anders doet gij da maar he |
|
|
|
|