|
De Offtopic Thread #4 (pg. 77)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
lame production of Tiesto... na die andere (Pirates)
Waar is onzen Tijs tegenwoordig mee bezig? :whip: |
|
|
| domineesje |
oh, weer leuke brief had: index van 'jaarlijkse' huishuur, van 607 € naar 617 € :(
Ik snap niet hoe die huisbazen hun index berekekn ze, maar totaal verkeerd... en ze komen er alle jaren mee af, terwijl in theorie zo niet is... *zoekt verder op* |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by domineesje
oh, weer leuke brief had: index van 'jaarlijkse' huishuur, van 607 € naar 617 € :(
Ik snap niet hoe die huisbazen hun index berekekn ze, maar totaal verkeerd... en ze komen er alle jaren mee af, terwijl in theorie zo niet is... *zoekt verder op* |
Ik heb een formule thuis liggen, heb ze ook juist gehad... :whip:
Dit is interessant: click |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
Ik heb een formule thuis liggen, heb ze ook juist gehad... :whip:
Dit is interessant: click |
berkening nu gedaan (Dit geeft in cijfers
641,05 EUR = 595,00 EUR * 118,61 / 110,09) , mag dus blij zijn |
|
|
| diddi |
| Idd, want ik heb al een verhoging van 7€ en mijn huurprijs is wel wa lager ;) |
|
|
| domineesje |
| toch maar eens denken aan kopen |
|
|
| diddi |
Gisteren iemand "Ter Zake" gezien ivm complottheoriën rond 9/11? Da was wel een straffe uitzending moet ik zeggen :eek:
Of het waarheid bevat laat ik in het midden...:) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by diddi
Gisteren iemand "Ter Zake" gezien ivm complottheoriën rond 9/11? Da was wel een straffe uitzending moet ik zeggen :eek:
Of het waarheid bevat laat ik in het midden...:) |
Zeer straf ja :)
Ik heb er ook m'n twijfels over...
Er bestaan zo ook theorieën dat de maanlanding helemaal gefaked zou zijn en geregisseerd door Stanley Cubrik. De Nasa vindt immers haar originele tapes niet meer terug :/ |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by _Jedi
:eek: :conf:
doet dat es wanneer ik er bij ben ;) |
Ik vroeg mij eigelijk gewoon af wrom ge er ni bij waart en zei dus tege nyah da ge er 2jaar geleden wel waart enzo;) Kzen geen roddeltante zenne:p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by diddi
Gisteren iemand "Ter Zake" gezien ivm complottheoriën rond 9/11? Da was wel een straffe uitzending moet ik zeggen :eek:
Of het waarheid bevat laat ik in het midden...:) |
Was da me die mensen die stonden te getuigen dat ze overal ontploffingen hoorden en da het precies een gebouw was da opgeblazen werd van onderuit enzo?
Khad da wel graag gezien, ma geen tijd:( |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Was da me die mensen die stonden te getuigen dat ze overal ontploffingen hoorden en da het precies een gebouw was da opgeblazen werd van onderuit enzo?
Khad da wel graag gezien, ma geen tijd:( |
jeps... twas eigenlijk een extract uit een film rond een complot 9/11. Normaal zal je die film wel ergens vinden opt net zekers? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by diddi
jeps... twas eigenlijk een extract uit een film rond een complot 9/11. Normaal zal je die film wel ergens vinden opt net zekers? |
bedoel je dat complot metdie terroristen en het witte huis??
weet naam niet meer van de film, ooit achter gezocht zonder resultaat
edit: fahrenheit 9/11 heet de film dacht ik |
|
|
|
|