|
De Offtopic Thread #4 (pg. 61)
|
View this Thread in Original format
| Loraine |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
leuk speelgoed :D
wat doet het :conf: |
Tis een master keyboard met wat faders ;) Ofwel Guy kan er o.a piano/melodiekes mee spelen...toch ? |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
leuk speelgoed :D
wat doet het :conf: |
Het is simpeler gezegd een keyboard dat je kan aansluiten op de PC, en vanwaaruit je producersoftware zoals Reason, FruityLoops, Ableton, Cubase,.. makkelijk kan besturen. Je kan bvb live melodietjes inspelen in het programma, ipv alles met de muis te moeten tekenen. Voornamelijk dat, plus enkele fancy dingetjes die ik nog zal moeten ontdekken :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Vandaag is eindelijk onderstaande beauty thuis gearriveerd
De CME UF-5 MIDI Controller :)
Dit gaat het producen toch aanzienlijk vergemakkelijken! Op een nieuwe Moisture & Garden is het wel nog eventjes wachten.. |
Zat da in je brievenbus dan ? :p
Ziet er wel nice uit. Nu verwachten we veel aankomende hoogstandjes :D |
|
|
| Loraine |
| Smullen dus de komende tijd ! Heb jij eigenlijk al iets geproduceerd wat wij gehoord zouden kunnen hebben btw? |
|
|
| Vishnu |
@ Luc: :D afgehaald in Leuven
@ Loraine: heb hier een aantal maanden geleden een link naar een eerste track geplaatst, maar toen hing jij hier minder vaak rond :) hier is ie |
|
|
| 1Million$shot |
k heb ooit zo ne keer met ne roland groovebox kunnen kloten
is dat ook zoiets ? |
|
|
| Loraine |
| Nie verkeerd ! Duurt nog wel ff voordat ik zover ben met Cubase :nervous: |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
k heb ooit zo ne keer met ne roland groovebox kunnen kloten
is dat ook zoiets ? |
Idd, met dat verschil dat een groovebox gemakkelijker als een geheel kan aanzien worden omdat je er volledige tracks mee kan maken en opslaan. Dit moet je meer zien als een input device. Maar mits een MIDI interface kan je ook perfect een groovebox aansluiten op een pc. |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Vishnu
Idd, met dat verschil dat een groovebox gemakkelijker als een geheel kan aanzien worden omdat je er volledige tracks mee kan maken en opslaan. Dit moet je meer zien als een input device. Maar mits een MIDI interface kan je ook perfect een groovebox aansluiten op een pc. |
cool stuff dus ! :D
k ben eens benieuwd wat je uit dat spel gaat sleuren :eyes: |
|
|
| domineesje |
lol
welke beta woont in merelbeke???
geosite van ta heeft me getoond op google-earth
waar een mens zich mee bezig houdt tegen de verveling he :thepirate |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Vishnu
@ Loraine: heb hier een aantal maanden geleden een link naar een eerste track geplaatst, maar toen hing jij hier minder vaak rond :) hier is ie |
Ik wou hem in mn TOTY chart zetten, maar de track heeft geen release gekregen natuurlijk. Vind het nog steeds een gave plaat :crazy: |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by diddi
Hoe lang hebt ge hem al? :D |
euh ik denk een jaartje nu... |
|
|
|
|