| X-Tune |
| quote: | Originally posted by Real
Het jump-ABC (uit P-magazine)
Dit is ook gepost op het Telenet Music forum, daar beginnen ze al te vloeken en schelden omdat er wéér wordt neergekeken op hun edele jumpstyle. :D |
Da Boy Tommy, Da Rick: er zijn hier heeel veel die daar nog zot op gedaan hebben. In feite zijn jullie oud-jumpers. |
|
|