|
De Offtopic Thread #4 (pg. 326)
|
View this Thread in Original format
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Niet dat ik weet. Wat heeft mijn dubbelganger dan bedacht? :) |
euh niets eigenlijk... Die stond bij iemand die heel de uitzending aan de mensen heeft gevraagd "wat is de definitie van energie" en die er zelf geen antwoord op gegeven heeft:p
Hij had wel een mooi model mee van een nieuw soort waterkrachtcentrale, maar ik vrees dat ze een beetje duur zal zijn;) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Namelijk niemand minder dan Jeckyll & Hyde kwam er een live-performance doen.. En ik was er gewoonweg bij, wat een fantastische ervaringen om later aan m'n kleinkinderen te vertellen... :crazy: :eyespop: :eyes: |
dat zou me toch enorm straf lijken, want na zo'n performance zijt ge uw voortplantingsvermogen voor de volgende 50 jaar kwijt |
|
|
| Bl@ckOut |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
ps: de tegenpartij van vandaag waren voornamelijk Turken, blijkbaar kookt het potje daar vrij vlug over :p |
Hehe idd, wij moesten de vrijdag spelen tegen een ploeg Turken, wij zijn gewonnen met 7-4, daar konden ze ook ni mee lachen. Vooral op 't einde begonnen ze zenuwachtig te worden en te zagen op vanalles maja :)
Na 2 wedstrijden het maximum van de punten met een doelsaldo van +10, dit moet onze beste seizoensstart ooit zijn :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| 3-2 verloren met een tegendoelpunt in de laatste seconden door een ondoordachte wissel. Op zo'n momenten kan ik echt mijn truitje opvreten hé :rolleyes: |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
3-2 verloren met een tegendoelpunt in de laatste seconden door een ondoordachte wissel. Op zo'n momenten kan ik echt mijn truitje opvreten hé :rolleyes: |
hebben ze u ingebracht? :toothless |
|
|
| Jasperovitsj |
Nope, ik ging er juist af :p
We hadden nog 4 wissels, maar 3 daarvan waren al bezig met hun schoenen uit te doen, waardoor alleen de 4de speler beschikbaar was. En laat dat nu net onze slechtste speler zijn die nooit mee komt verdedigen. Hij staat nog geen 30 seconden op het veld, de tegenploeg countert en hij loopt niet mee terug waardoor zijn man volledig vrij komt te staan en rustig de bal kan binnenschuiven :whip: Khad er beter gewoon op blijven staan. |
|
|
| Bl@ckOut |
^Is wel frustrerend ja. En heel herkenbaar, wij hebben er ook zo ene rondlopen die amper komt meeverdedigen en dikwijls zelfs ni achter den bal wilt lopen. Als 'm ni in de voet wordt aangespeeld hoeft 't al ni meer voor hem. Maar ja, we zijn en blijven een vriendenploeg, dus we kunnen 'm moeilijk buitenshotten he :D
De vrijdag was 'm na 5 minuten geblesseerd (daar is 'm ook goe in), mss daarmee da we gewonnen hebben :happy2: |
|
|
| Devilex |
| quote: |
Franky Kloeck, dj in Illusion,Carrat,Cherry moon e.v.a.dancetempels heeft op 22 september zijn hoofdtelefoon defenitief aan de haak gehangen.
Zijn laatste set heeft hij vorige zaterdag in Illusion gegeven.
Jammer maar helaas,want vond deze sympathieke dj 1 van de betere retro dj's.Hij was technisch zeer sterk.Mensen die hem vaker hebben gehoord zullen dit wel bevestigen.
Zal de tijd niet vergeten toen ik meer dan 5 jaar samen met hem ons radioprogramma heb gemaakt op verschillende radiostations.
Mooie herinneringen maar aan alles komt een eind.Ik denk wel dat we hem misschien ooit nog eens ergens terug gaan zien.Al zal dit meer achter de schermen zijn van bepaalde evenementen.
Veel succes alvast zou ik zeggen, met je toekomstige plannen.
|
|
|
|
| The_G0dfather |
Nieuw internet op kot: 1.5G/maand en €2 voor 1 GIG
what a rip-off :mad:
tijd voor een kotriot :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| Las ik daar even een "kottrio" :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Nieuw internet op kot: 1.5G/maand en €2 voor 1 GIG
what a rip-off :mad:
tijd voor een kotriot :D |
dat is inderdaad dikke rip-off. Waar ik vroeger op kot zat was het internet gratis, en het was dan ook nog eens zonder limiet :D |
|
|
| Devilex |
| Gaan geruchten dat FredNova de plaatsvervanger van Franky Kloeck zou worden in Illusion. |
|
|
|
|