|
De Offtopic Thread #4 (pg. 212)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| Wie heeft er zin om mee een nieuwe dance plaat te maken getiteld "Ban for life"? Co-produced by tiesto :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
Ik vraag me af hoe de 3 zwijntjes van stubru dat daar in het glazen huis gaan doen...
mooi initiatief!! |
mooi initiatief?
keihard gejat van 3fm bedoel je :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
mooi initiatief?
keihard gejat van 3fm bedoel je :p |
En dan nog?! |
|
|
| eieregooie |
Dan is het dus niet een goed initiatief van Stubru... Het is een succesvol bewezen concept van 3fm ;)
Is t bij jullie ook op TV 's nachts? Ik heb voorgaande jaren zo af en toe wel effe liggen kijken voor het slapen gaan :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dan is het dus niet een goed initiatief van Stubru... Het is een succesvol bewezen concept van 3fm ;)
Is t bij jullie ook op TV 's nachts? Ik heb voorgaande jaren zo af en toe wel effe liggen kijken voor het slapen gaan :) |
initiatief =/= concept
Ja op één |
|
|
| Bertn |
| tis ni gejat van 3FM, dit jaar doen ze het gewoon in samenwerking met elkaar |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Antony
ma op een resident night zien ze me der toch ni snel meer, heb het tempo liefst iets hoger. |
Indien ge Versuz eens op een 'andere manier' wilt beleven, raad ik u aan om morgen te gaan naar de Afternoon met niemand minder dan Milk Inc op de line-up..:toothless (de 16jarige breezah's en hun blingbling-vriendjes krijgt ge er gratis bij) |
|
|
| Antony |
| ja die gigantische 'MILK INC' posters hielpen ni echt in to versuz te komen :p denk dak ga passen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
initiatief =/= concept |
Aangezien het een lopend concept is van 3fm heeft het initiatief ook ooit bij 3fm en/of hun partners gelegen. Het enige initiatief dat Stubru misschien heeft genomen is om op de bandwagon te springen :p
Maar goed, ik vind het leuk dat ze meedoen hoor (Y) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Aangezien het een lopend concept is van 3fm heeft het initiatief ook ooit bij 3fm en/of hun partners gelegen. Het enige initiatief dat Stubru misschien heeft genomen is om op de bandwagon te springen :p
Maar goed, ik vind het leuk dat ze meedoen hoor (Y) |
Doen ze het niet in samenwerking met 3FM? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Doen ze het niet in samenwerking met 3FM? |
| quote: | Originally posted by eieregooie
om op de bandwagon te springen |
Ze doen het nu samen ja :) |
|
|
| Bunz |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Indien ge Versuz eens op een 'andere manier' wilt beleven, raad ik u aan om morgen te gaan naar de Afternoon met niemand minder dan Milk Inc op de line-up..:toothless (de 16jarige breezah's en hun blingbling-vriendjes krijgt ge er gratis bij) |
yeah waar is den tijd :D |
|
|
|
|