| Loraine |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
zatlap :D |
Mijn buum...die is me toch een partij zat zeg! :eyes:
Belde uurke geleden op want hij zag nog licht branden...straalbezopen, net thuis uit de kroeg :haha:
Hilarisch gesprek...priceless :toothless
Oja, tis trouwens komediant :thepirate |
|
|