|
De Offtopic Thread #4 (pg. 227)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Moest er iemand geïnteresseerd zijn, momenteel wordt de House History Top 100 van ons schoolforum online uitgezonden. En het zijn allemaal opvallend vette schijven, op dit ogenblik bijvoorbeeld At The Villa People - Open your eyes :crazy:
http://38.112.194.49:8000/ (Paste in winamp)
EDIT: Oké, nu Army Of Hardcore :toothless |
|
|
| BZRK |
| Ge kunt heel uwe post deleten hé, nu maakt ge ons alleen maar nieuwsgierig :D |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by BZRK
Ja tzijn examens hé, dan vervelen de meeste zich :D |
+1, leren achter de pc = veel surfen |
|
|
| domineesje |
| quote: | | Verwacht:Weinig kennis gesproken Nederlands |
dit kom ik tegen op een advertentie, als dat geen discreminatie is |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by domineesje
dit kom ik tegen op een advertentie, als dat geen discreminatie is |
O jee, wat een voorzet :p |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by domineesje
dit kom ik tegen op een advertentie, als dat geen discreminatie is |
Uhhh tis wel: dicriminatie he ;) |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Loraine
Uhhh tis wel: dicriminatie he ;) |
Wat? Dicriminatie? :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jullie zouden allebei meteen aangenomen worden dames! :p |
|
|
| The_G0dfather |
| rofl, priceless :D |
|
|
| Config |
| kging effe reageren , maar dan toch niet gedaan en gelukkig maar want nu zijn er 2 BUUUURNNNNNS :tongue2 |
|
|
| Xilver |
| Way to go, irony queens... |
|
|
| Config |
| kan zijn dat het al gezegd is, maar zie net dat Antwerp is Burning terugkomt in 2007 :) |
|
|
|
|