|
De Offtopic Thread #4 (pg. 247)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| Miljaar ik heb zin in een nieuwe BeTa Party. :nervous: |
|
|
| eieregooie |
lol, mooie centen ja, maar tis wel kamikaze met een flike berg geluk :p
Ik vermoedde een straat bij jou, en dacht dat die andere knaap op een flush draw zat met 2 pair of trips in zn handen... zoiets :p |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by eieregooie
lol, mooie centen ja, maar tis wel kamikaze met een flike berg geluk :p
Ik vermoedde een straat bij jou, en dacht dat die andere knaap op een flush draw zat met 2 pair of trips in zn handen... zoiets :p |
er is altijd een portie geluk meegemoeid, ma denkwerk ook hoor. Je kan iemand laten folden met goeie kaarten terwijl je niks in handen hebt, als je op een credibele manier raised :) |
|
|
| domineesje |
| Vandaag kreeg ik brief van deurwaarder, met achterstallige parkeerboetes van 't jaar 2006... die auto is al weg van september 2005 :conf: |
|
|
| Progrez |
Beste elitisten
Zonet viel mijn oog op deze merkwaardige post:
| quote: | Dit jaar zal ook Bonzaï een tent krijgen op Tomorrowland. Op zaterdag wel te verstaan, want het festival zal 2 dagen duren.
OLDSKOOL BONZAI RECORDS op TOMORROWLAND.
Yves Deruyter draait alvast
bron: Yves Deruyter himself |
Als dit waar is wordt onze droom werkelijkheid.
(Gevonden op partyforum.be) |
|
|
| Push2005 |
| Klinkt goed... :D |
|
|
| Real |
| Ik eis Fire & Ice. :wtf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Dat van die Bonzai-tent is alvast waar, dat heeft hij in dat interview op ATV bevestigd. |
|
|
|
|