|
De Offtopic Thread #4 (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
DRIE? :nervous: |
uhu, nog een volledige opleiding met hopelijk enkele vrijstellingen |
|
|
| Bertn |
profiteur, zo uw ouders het geld uit hun zakken slaan:p
ik doe nu maximaal nog 1 jaartje bij, en dan stop ik er voorgoed mee:) - tenminste, als ik geslaagd ben op het ingangsexamen dat ik net afgelegd heb, anders mag ik beginnen uitkijken naar een job:o |
|
|
| Eagle` |
| 7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
Ouderdom jong, nog ff en je staat al vol ongeduld voor u gazettewinkel om 5 uur om de eerste Dag Allemaal/Story/Etc... te kopen :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Eagle`
7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
zijt blij, als ze mij hier thuis laten slapen, slaap ik tot drie uur in de namiddag als het moet...
da gaat pijnlijk worden volgende week |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by christina
zijt blij, als ze mij hier thuis laten slapen, slaap ik tot drie uur in de namiddag als het moet...
da gaat pijnlijk worden volgende week |
Ik ook.
Daarom heb ik ook een goeie investering gedaan.
Voor slechts 9.95€ krijgt ge een bakske met een rood display schermpje waar ge een door u VOLLEDIG vrijgekozen uur kunt op laten verschijnen, dat dan volautomatisch de veranderingen van de tijd detecteert en zelf de nodige aanpassingen doet.