|
De Offtopic Thread #4 (pg. 108)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Real
DRIE? :nervous: |
uhu, nog een volledige opleiding met hopelijk enkele vrijstellingen |
|
|
| Bertn |
profiteur, zo uw ouders het geld uit hun zakken slaan:p
ik doe nu maximaal nog 1 jaartje bij, en dan stop ik er voorgoed mee:) - tenminste, als ik geslaagd ben op het ingangsexamen dat ik net afgelegd heb, anders mag ik beginnen uitkijken naar een job:o |
|
|
| Eagle` |
| 7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Eagle`
7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
Ouderdom jong, nog ff en je staat al vol ongeduld voor u gazettewinkel om 5 uur om de eerste Dag Allemaal/Story/Etc... te kopen :p |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Eagle`
7.30 wakker worde en ni meer in slaap geraken en dat op een week voor academiejaar weer begint, het is al ver gekomen :nervous: |
zijt blij, als ze mij hier thuis laten slapen, slaap ik tot drie uur in de namiddag als het moet...
da gaat pijnlijk worden volgende week |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by christina
zijt blij, als ze mij hier thuis laten slapen, slaap ik tot drie uur in de namiddag als het moet...
da gaat pijnlijk worden volgende week |
Ik ook.
Daarom heb ik ook een goeie investering gedaan.
Voor slechts 9.95€ krijgt ge een bakske met een rood display schermpje waar ge een door u VOLLEDIG vrijgekozen uur kunt op laten verschijnen, dat dan volautomatisch de veranderingen van de tijd detecteert en zelf de nodige aanpassingen doet.
Op een opnieuw volledig vrij door u gekozen tijdstip kan dit product lawaai maken, varierend van een pieptoon tot ZELFS EEN VRIJGEKOZEN RADIOSTATION! Door zijn artificiele intelligentie, die constant het ingestelde uur met de huidige tijd vergelijkt, staat ge nooit meer te laat op!
Super toch? |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
ZELFS EEN VRIJGEKOZEN RADIOSTATION! |
meestal willek dan het nieuws uithoren, en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 .... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
meestal willek dan het nieuws uithoren |
+1
maar dan wel geen vrije radio :), want daar trekt dat nieuws op niks |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
en daarna ist misschien een goei plaatje, en nog 1 en nog 1 .... |
op de radio?:conf: |
|
|
| MikeVee |
| Een biologische klok die mij laat opstaan op het uur dat ik de avond voordien verwacht en me nooit laater dan 11u laat slapen is nog gemakkelijker :happy2: |
|
|
| Phortastic |
Voor slechts 9.95€ krijgt ge een bakske met een rood display schermpje waar ge een door u VOLLEDIG vrijgekozen uur kunt op laten verschijnen, dat dan volautomatisch de veranderingen van de tijd detecteert en zelf de nodige aanpassingen doet.
Op een opnieuw volledig vrij door u gekozen tijdstip kan dit product lawaai maken, varierend van een pieptoon tot ZELFS EEN VRIJGEKOZEN RADIOSTATION! Door zijn artificiele intelligentie, die constant het ingestelde uur met de huidige tijd vergelijkt, staat ge nooit meer te laat op!
Super toch? |
WOW :eyes: :eyes:
WAAR??? Ik wil da ook!!!! :clown: |
|
|
| Real |
Ik ook.
Daarom heb ik ook een goeie investering gedaan.
Super toch? |
:toothless |
|
|
|
|