|
De Offtopic Thread #4 (pg. 263)
|
View this Thread in Original format
| De Geert |
| quote: | Originally posted by TOR
Nog mensen naar de kust getrokken vandaag?
Het was (afgezien van enkele vervelende files onderweg) een heerlijke namiddag. :cool: |
jep, zalig weertje :)
en in den auto lekker ipod in en eindelijk eens de Yearmix van Luc Adriaansens kunnen beluisteren...heerlijk! :tongue3 |
|
|
| Real |
| Zowel Ipod als Luc Adriaenssens zijn overrated. |
|
|
| Eagle` |
| kewl biometrisch paspoortje gecommandeerd eind dees maand zen we schuppe zot weg richting états unis :toocool: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Eagle`
kewl biometrisch paspoortje gecommandeert eind dees maand zen we schuppe zot weg richting états unis :toocool: |
"Tof, ik heb een biometrisch paspoort besteld. Eind deze maand gaan we lekker gek doen naar de Verenigde Staten" |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Xilver
"Tof, ik heb een biometrisch paspoort besteld. Eind deze maand gaan we lekker gek doen naar de Verenigde Staten" |
is het ni IN de verenigde staten? |
|
|
| Belgian Bonzai |
| trancesig.com ???? Allée, 's goed é :) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
trancesig.com ???? Allée, 's goed é :) |
Que? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
trancesig.com ???? Allée, 's goed é :) |
Gij gebruikt de oude site nog (op www.pheatus.com). www.trancesig.com is de nieuwe ;) |
|
|
| FCB_Fanatic |
vandaag nog ns een paar kilometer gaan lopen
twas weer lang geleden en dus ook vrij vermoeiend :D |
|
|
| domineesje |
| mijn velo is in bruikleen zonder toestemming te vragen aan me :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| The_G0dfather |
de TA-klok staat 'n uur voor precies
ofwel heeft iemand al m'n klokken verzet in m'n kot :p |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
de TA-klok staat 'n uur voor precies |
tis praktisch op elk forum zo, dat ik deze morgend vroeg aan een welk uur is dat nu, overal staat een uur voor, behalve hier op pc :o |
|
|
|
|