|
De Offtopic Thread #4 (pg. 84)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En van mij mogen de vrachtwagens ook harder hoor :) |
120/u is nagels in de tableau ze :nervous:
ge voelt die enorm zwenkelen |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by domineesje
120/u is nagels in de tableau ze :nervous:
ge voelt die enorm zwenkelen |
Nouja, gewoon een snelheid die voor vrachtwagens verantwoord is. Als dat 100 is, prima :) Als t 80 of 120 is, ook best... |
|
|
| Loraine |
Verdomme, nou weet ik weer waarom ik een hekel had aan nachtdiensten: D'r is nix ergers dan opgescheept te zitten met een duffe collega (die ik -als uitzendkracht notabene- in moet werken). :rolleyes:
Zometeen weer rondje door de stad rijden...eens kijken of ze het bekende raceparcours 'Leidse singels a-la Nikki Lauda' trekt :stongue: :stongue: Fasten your seatbelt, darling muahhahahha :cool: |
|
|
| RadiantB |
| quote: | Originally posted by Loraine
Zometeen weer rondje door de stad rijden...eens kijken of ze het bekende raceparcours 'Leidse singels a-la Nikki Lauda' trekt :stongue: :stongue: Fasten your seatbelt, darling muahhahahha :cool: |
In welk ziekenhuis kunnen we je komen bezoeken ? :p |
|
|
| diddi |
| quote: | Tiësto op 30/08/2006
Tiësto zet zich in voor de goede zaak, namelijk de strijd tegen Aids. Daarom heeft hij samen met Maxi Jazz (jawel, die van Faithless) een single opgenomen. Een deel van de opbrengst gaat naar de strijd tegen de ziekte.
Hierover en over nog vele andere dingen komt hij woensdag vertellen in de Hitclub bij Mark Heyninck. Als je vragen zou hebben voor Tiësto, mag je ze doorsturen naar [email protected] |
Wie gaat er naar Tijsie mailen? :toothless |
|
|
| Xilver |
| Vraag 'm of hij gratis op de Beta Party wil komen draaien. |
|
|
| Push2005 |
| Ik wil wel back2back met Tijs draaien :D |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Push2005
Ik wil wel back2back met Tijs draaien :D |
Aan trainwrecks zal het bij beiden anders niet ontbreken :p |
|
|
| Dark Apostle |
Ik vind 160 onverantwoord omdat meeste mensen denken dat ze "goed" kunnen rijden. Heb zoal eens een grave ket bijna in een file zien ploegen omdat hij vergeten was dat zijn remafstand groter werd :rolleyes: (enfin ik weet nu ni of hij 160 reed, maar het was sneller dan 120, want ik reed zoveel en moest ook op mijn rem stampen en die gast haalde mij vrij snel in.)
En ivm vrachtwagen chauffeurs, ik krijg het schijt van de hollandse, die kappen maar in zonder richtingaanwijzers te gebruiken enzo, heb al 3 keer een brusk uitwijkmaneuver moeten doen of ik zat eronder, 1 keer zelfs over de pechstrook waar 2 opritten samenkwamen, lekker kicken...
Maar enoooorm leuk is, is in luxemburg rondrijen, 120 - 130 door de bergskes over asfalt waar uwe auto bijna aan blijft plakken...en dan ga je de grens over en zit je weer op die Belgische rommel tegen 90...:(
Duitsland is ook fun, maar met mijn ma hare Saxo ga ik toch ni sneller dan 140 want dat ding begint dan toch maar te protesteren ^^ |
|
|
| Real |
BMW's, Mercedessen en dikke Volkswagens en Audi's mogen op de autostrade 170 in België. :)
:nervous: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Real
BMW's, Mercedessen en dikke Volkswagens en Audi's mogen op de autostrade 170 in België. :)
:nervous: |
Smartjes ook, heb er zo ooit eentje zien voorbij chasen toen ik eens met iemand mee reed die ook graag 150+ deed...ik zou het toch eerlijk gezegd niet zien zitten om met zoiets zo snel te gaan :eek: |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Real
BMW's, Mercedessen en dikke Volkswagens en Audi's mogen op de autostrade 170 in België. :) |
Yep, en voor met zo'n dure auto's te rijden, vind ik het raar dat die gasten geen optie "pinkers" nemen. |
|
|
|
|