|
De Offtopic Thread #4 (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Antony
naast de tigerkidnapping het grootst opkomend fenomeen |
Deze keer heb ik der dus ECHT niks mee te maken eh :toothless |
|
|
| christina |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
De X-tune topics gaan erover (hoe leuk ik het ook vind om met hem te spelen) |
dit klinkt FOUT:D |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by christina
dit klinkt FOUT:D |
Belange ni, dat is maar een gedacht :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Deze keer heb ik der dus ECHT niks mee te maken eh :toothless |
ah, dus da ga ni elke keer over u in de gazetten? :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Grr, altijd error meldingen als ik mijn profiel wil aanpassen :whip: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Real
Heeft nog iemand het gevoel dat Marco Borsato - Rood in feite een vette tranceschijf is? :D Vooral na 1:45 is het lekker: http://www.clipjes.nl/info.php?clipid=15569 .
:crazy: :tongue2 |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
Nou neen, als je het nie erg vind ! Khoor die schijf te vaak op de radio en buiten dat heb ik echt niks met Borsato (Nederlandstalige muziek in het algemeen) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Real
Heeft nog iemand het gevoel dat Marco Borsato - Rood in feite een vette tranceschijf is? :D Vooral na 1:45 is het lekker: http://www.clipjes.nl/info.php?clipid=15569 .
:crazy: :tongue2 |
Bwoh, tis nie zo erg als Basshunter - Boten Anna, mor toch...
Volgens mij hebt ge een slag van de molen gad :( |
|
|
| Push2005 |
:D
De tekst is eig. wel grappig, lol :)
(het blijft kaas though :o) |
|
|
|
|